X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פסטיבל התמר
▪  ▪  ▪
להקת מיומנה תופיע בפסטיבל התמר [צילום: רולנד הרמנס]

פול יאנג, הפרויקט של עידן רייכל בנחל זוהר, היהודים במופע אקוסטי בישיבה, עמיר בניון בעתיקות מצדה,מיומנה במופע החדש "מומנטום" בלב המדבר, הבלקן ביט בוקס וענק הרגאיי הבינלאומי מתיסיהו על במה אחת, אסף אבידן והמוג'וז בהפקה מיוחדת ויסמין לוי עם נגני כלי מיתר. כל אלה ועוד בפסטיבל התמר 2010.
בחוה"מ סוכות יצא לדרך "פסטיבל התמר 2010" שיתקיים השנה בפעם ה-11. הפסטיבל, שמשלב מוזיקה ישראלית ובינלאומית יחד עם טבע קסום, יתקיים במגוון אתרים ופלאי טבע מרהיבים בים המלח ברחבי המועצה האזורית תמר. בפסטיבל ישולבו מופעים בתשלום יחד עם מופעים פתוחים לקהל הרחב ב"היכל התרבות של הטבע" שכולל את עתיקות הר מצדה, הגן הבוטני בעין גדי, ישובי כיכר סדום וגם ואדי נחל זוהר הידוע בקירות הסלע המיוחדות שיוצרות היכל אקוסטי.
הפסטיבל יפתח עם מיומנה, בערב המסכם שנה של עשייה מקורית של הקבוצה במסגרתו יוצג המופע החדש "מומנטום", לראשונה תחת כיפת השמיים, אחריו יתארחו J VIEWZ, יוסי פיין ועוד. מופע החימום: דין דין אביב. בהמשך, יופיע הפרויקט של עידן רייכל בליווי 15 נגנים, עם מופע חימום של קרולינה ולהקתה.
פול יאנג יגיע לישראל בפעם השניה לשמחת מעריצי האייטיז והיהודים יפגינו נוכחות במופע אקוסטי בישיבה. את הזריחה של מצדה ניתן יהיה לראות בבית כנסת קדום במופע של עמיר בניון או במופע של יסמין לוי ונגני כלי מיתר. אסף אבידן והמוג'וז יופיעו גם הם על פסגת המצדה בשילוב פסנתר וכלי נשיפה. את הפסטיבל תחתום מסיבת טבע בה תתקיים שתי הופעות מלאות של ענק הרגאיי האמריקני מתיסיהו וגם הבלקן ביט בוקס.
חידוש נוסף השנה הוא פרויקט "לילות התמר" במסגרתו יפתח מתחם יין, גבינות ואומנות באמפי עין בוקק וכן יתקיימו מופעי שקיעה אל תוך הלילה ללא תשלום בכיכובם של אלון אולארצ'יק, הגרובטרון, גבע אלון שיארח את יעל דקלבאום וילד פעם במופע להורים וילדים. השנה יתקיימו פעילויות אווירה שיפתחו לקהל הרחב בפארק התמרים כל ערב מהשעה 17:00 ועד הבוקר. את הפרויקט ילוו בתים פתוחים של אמני המועצה, מתחמי לינה אלטרנטיביים בשיטת קמפינג אנד ברקפסט, מסיבות לילה, טיולים ואטרקציות ליליות במדבר.
דב ליטבינוף, ראש המועצה האזורית תמר: "פסטיבל התמר הוא מוסד תרבותי מצליח ואהוב המחבר בין מוזיקה ישראלית משובחת, אמנים ייחודיים, טבע ואווירת מדבר רגועה. השנה נציג חידושים והפתעות שיציעו לקהל חוויה ייחודית ואווירה חגיגית של מוזיקה וחופש".
פסטיבל התמר מביא אליו מידי שנה עשרות אלפי מבקרים. בין האומנים שהופיעו בו בעשר השנים האחרונות ניתן למצוא את ריטה, שלום חנוך, יהודה פוליקר, גידי גוב, יהודית רביץ, דייויד ברוזה, ארקדי דוכין, חמי רודנר ועוד. הפסטיבל מכיל אירועי תרבות איכותיים המשלבים אומנות, בילוי, תיירות ונופש. השנה הושקעו מעל 3 מיליון ₪ והצפי הוא 50 אלף מבקרים.
24-29 בספטמבר 2010, מועצה אזורית תמר בים המלח
מכירת הכרטיסים מתבצעת דרך "בימות" טווח המחירים 140-220 ש"ח
    מרכז מידע ארצי ומכירות באשראי 02-6237000 או 6226
www.tamarfestival.com

בין ההופעות: היהודים [צילום: פיני סילוק]
תאריך:  12/09/2010   |   עודכן:  12/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il