חברת "הולנדיה", המרכז להנדסת השינה, מעלה באמצעות משרד הפרסום "אברהם" קמפיין תדמיתי אותו יובילו מובילי דעת קהל השף ניר צוק וסוכן שחקני הכדורגל רונן קצב.
אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה מוסר כי "בחרנו לשתף את הלקוח הפוטנציאלי בחוויות מעולם השינה של מובילי דעת קהל הישנים מזה שנים על מיטות הולנדיה".
עוד הוסיף ברססט: "בחרנו את האנשים שיופיעו בקמפיין ושידועים כמפיצי תורת השינה של הולנדיה מפה לאוזן".
בכל מודעה תשתף דמות אחרת הידועה לרוב הציבור על הנוחות והחשיבות של שינה טובה ובריאה תוך התמקדות בקשר הישיר שבין שינה טובה להצלחה תוך שהיא מצולמת על מיטתה הפרטית.
היקף הקמפיין כמיליון ש'.
הקמפיין יעלה במודעות בעיתונות הארצית ובאינטרנט.