X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יישום
▪  ▪  ▪

חברת יישום, הזרוע המסחרית של האוניברסיטה העברית, תציג במסגרת כינוס ותערוכת ILSI-ביומד 2011, שיתקיימו בתל אביב בין 25-23 במאי הקרוב, שיטה חדשנית ופורצת דרך לזיהוי מוקדם וטיפול במחלת סרטן השד וסרטן המוח.
ד"ר רותם קרני, מהמחלקה לביוכימיה וביולוגיה מולקולארית, המכון למחקר רפואי ישראל-קנדה, בית-הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, גילה סימנים חדשים המאפשרים זיהוי מוקדם של סרטן המוח מסוג גליובלסטומה, הסוג הנפוץ והקטלני ביותר מבין הגידולים במוח, וכן גילה גם דרך אפקטיבית לזיהוי של סרטן שד גרורתי.
הסימנים שגילה ד"ר קרני מדויקים יותר מסימנים אחרים הקיימים כיום, והם מאפשרים לחוקרים לחזות בהצלחה את סיכויי ההישרדות של חולים הסובלים מגידולים במוח מסוג גליובלסטומה ומגרורות של סרטן השד, וכן לחזות את היעילות של תרופות מסוימות המבוססות על מעכבים של האנזים mTOR לטיפול בגידולים אלו.
אחד הסימנים החדשים, אף מתווה דרך חדשה לעכב את הפעילות של האנזים mTOR, משום שהוא עצמו משפיע על פעילות האנזים הבעייתי. בהתבסס על חלק מהממצאים מפתח צוות המחקר של ד"ר קרני בשיתוף חוקרים אחרים גם טיפול חדש לגידולי סרטן מוח.
מחלות מסוג זה, בהן אחד הגורמים החשובים ביותר התורמים לטיפול מוצלח ולהתגברות על המחלה הוא הזיהוי המוקדם של המצב הסרטני, מביאות להבנה מדויקת של חשיבות פיתוח בדיקות אבחוניות, שיש בכוחן להפריד בין חיים למוות עבור החולים. יש חשיבות עליונה בפיתוח בדיקות אבחוניות שיאפשרו לזהות בקלות ובצורה אמינה גידולים סרטניים. מחלת הסרטן הפכה לאחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם המערבי, כאשר על-פי ההערכות, אחד מתוך כל שלושה אנשים ילקה בסרטן כלשהו במהלך חייו. למרות שכיחות המחלה, אין עדיין טיפולים יעילים דיים למרבית סוגי הסרטן.
בדיקות אבחון לגילוי סרטן מהוות את אחד התחומים החשובים ביותר בתחום הדיאגנוסטיקה כיום, והשוק העולמי לאבחון סרטן באמצעות בדיקות מעבדה מוערך כיום ב-7.4 מיליארד דולר. ההמצאה נרשמה כפטנט על-ידי חברת יישום, והיא נמצאת בשלבים מתקדמים לחיפוש חברה שתמסחר את הטכנולוגיה.
שבוע "ILSI-ביומד ישראל 2011" יחגוג השנה עשור לקיומו, במהלכו הפך לכינוס בינלאומי בו לוקחים חלק מדי שנה השמות הגדולים (והחמים) ביותר בעולם מענפי הביוטכנולוגיה, התרופות והמכשור הרפואי. מארגני האירוע, איגוד מדעי החיים הישראלי - ILSI - וחברת "כנס", מעריכים כי בין אלפי המשתתפים הצפויים - מנכ"לים ובכירי חברות הביו-פארמה והמיכשור הרפואי, מדענים וחוקרים, יזמים, מעצבי דעת קהל בתחום, מנהלי קרנות הון סיכון ומשקיעים פרטיים - יהיו גם למעלה מ-1,000 אורחים מחו"ל.
שבוע "ILSI- ביומד ישראל 2011" ייערך בין ה-23 ל-25 במאי במלונות הדיוויד אינטרקונטיננטל ודן פנורמה בתל אביב.

אתר האירוע
תאריך:  12/05/2011   |   עודכן:  12/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il