X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארט
▪  ▪  ▪

פתרונות זיהוי הקול של חברת ארט ישולבו עם פתרונות להפחתת רעשים של חברת קלאריטי
זאת במסגרת הסכם שיתוף פעולה שנחתם בין שתי החברות.
ארט טכנולוגיות זיהוי מתקדמות בע"מ, המתמחה בתחום ממשק אנושי ובפיתוח טכנולוגיות זיהוי קול וכתב יד לשוק הסלולרי, הכריזה היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת Clarity Technologies Inc., אחת החברות המובילות בתחום שיפור השמע במערכות טלפוניות.
במסגרת ההסכם, ישולבו פתרונות זיהוי הקול ממשפחת smARTspeak של חברת ארט עם פתרונות ביטול ההד והפחתת הרעשים ממשפחת CVC® של חברת קלאריטי בחבילה אחת. בכך, יוכלו לקוחותיהם של שתי החברות לקבל פתרון מקיף המכיל את המרכיבים הדרושים להשגת ממשק כולל למערכות כגון דיבוריות וטלפונים סלולאריים לסביבת רכב. הפתרון שמתקבל מאיחודם של מוצרי שתי החברות יאפשר השגת מוצר איכותי יותר, בזמן קצר יותר, זאת לאור העובדה שפעולת האינטגרציה בין הפתרונות השונים תבוצע מבעוד מועד.
"פתרונותCVC של קלאריטי משפרים את התקשורת כאשר המשתמש נאלץ לדבר אל מיקרופון ממרחק. בסביבת רכב לדוגמא, תוכנת CVC מבטלת באופן פעיל את המרכיב של רעשי הרקע" ציינה אפרת רמתי, מנהלת פיתוח עסקי ומכירות בארט. "בכך הופכת מערכת CVC של קלאריטי למוצר משלים למערכת smARTspeak של ארט עבור מוצרים כגון אוזניות BlueTooth או דיבוריות וטלפונים לרכב.
"במהלך השנה האחרונה, חברת ארט וחברת קלאריטי הגיעו להבנה שבסיס הלקוחות המשותף של שתי החברות ייהנה מחסכון בטרדות הקשורות בשילוב המוצרים אם מוצרי החברות יארזו יחדיו", אמר נורמן טורי, סמנ"כל שותפויות אסטרטגיות של קלאריטי. "אנחנו שמחים לענות על דרישה זו, ובטוחים שהלקוחות ייהנו מהתוצאה".
אודות ארט טכנולוגיות זיהוי מתקדמות
ארט טכנולוגיות זיהוי מתקדמות היא חלוצה עולמית בתחום טכנולוגיות זיהוי קול וזיהוי כתב יד עבור שוק המכשירים הניידים. החברה מפתחת ומשווקת מוצרים אלה במשך למעלה מעשור, וכיום מזוהה כמובילה העולמית בתחום זה. החברה נוסדה בשנת 1990, ונמצאת בבעלות פרטית של מייסדיה, עובדיה ומשקיעים מהארץ ומחו"ל.‎
תוכנות הזיהוי של‎ ארט ‎מיושמות כיום במיליוני מכשירים של חברות בינלאומיות מובילות כגון: Motorola, LG, Xelibri By Siemens, Panasonic, Mitsubishi, NEC, BenQ, Pogo, Logitech, AlphaCell, GVC Quanta, Compal, Inventec, Casio, Maxon, RAKS, Siemens Automotive, Franklin, PaceBlade, Hitachi ואחרים.
כמו כן, לחברה שותפויות אסטרטגיות וטכנולוגיות רבות עם החברות המובילות בתחום הסלולר, וביניהן: Texas Instruments, Qualcomm, Motorola Semiconductors, Intel, Infineon, Agere Systems, Analog Devices, TTPCom, DSP Group, Ceva, Microsoft, UIQ, Symbian, SVOX, Accelent Systems, Phone-Or, Persay, e-SIM, ואחרים.
אודות קלאריטי
Clarity Technologies Inc היא חברה בבעלות משקיעים הממוקמת בדטרוי, מישיגן. החברה נוסדה באפריל 1998 ומפתחת ומשווקת חבילות של מוצרי תוכנה ואלגוריתמים זוכי פרסים בשם CVC (Clear Voice Capture) אשר משפר תקשורת מבוססת טלפוניה, איכות ודיוק ממשקים מבוססי קול וזיהוי קולי. הפתרונות משמעותיים במיוחד בסביבות רועשות. ClarityLabs היא חטיבת השרות של Clarity Technologies ומספקת לחברות שרותי הערכה ואינטגרציה של אפליקציות מבוססות קול. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה: www.claritytechinc.com

תאריך:  23/03/2004   |   עודכן:  23/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il