"הקליקה" - תחרות הפרסום המקוון באינטרנט - יוצאת לדרך ב-1.4.04
זו השנה השנייה שתחרות "הקליקה" מתקיימת.
בתחרות יתחרו הקמפיינים הטובים ביותר ברשת ולזוכים יוענק טיול במונטנגרו.
"הקליקה", תחרות הקריאייטיב של עולם הפרסום באינטרנט, יוצאת לדרך זו השנה השנייה. בתחרות, ביוזמת אתר TheMarker ובחסות חברת MEDRAFT, ישתתפו הקמפיינים הטובים ביותר שפורסמו באתר העסקים והכלכלה TheMarker.
התחרות תחל ב-1 באפריל, תמשך 3 חודשים ותסתיים ב-30 ביוני. על יציאתה לדרך של התחרות הכריזו ב-TheMarker ביום חמישי האחרון, במסגרת אירוע בהשתתפות משרדי האינטראקטיב המובילים בארץ, שנערך ב"לבן", בהרצליה פיתוח.
צוות הקמפיין של משרד הפרסום המנצח יזכה בטיסה ו-5 ימי טיול אתגרי במונטנגרו, השוויץ של הבלקן, יוגוסלביה. בשיפוט של הקמפיינים ישתתף צוות שופטים מקצועי בשכלול הצבעת גולשי האתר. בין הגולשים המצביעים תיערך הגרלה של מסך LCD שטוח 21".
לדברי מיקי גינסברג, מנהל השיווק של TheMarker: "ייחודה של תחרות זו בכך שהיא עוסקת רק בפרסום באינטרנט ומתקיימת ברשת. אנו רואים גידול במספר המפרסמים באתר בהשוואה לשנה הקודמת, כל זאת לאור הגידול במספר הגולשים באתר TheMarker ולאור ההבנה של המפרסמים שפרסום באינטרנט הוא אפקטיבי ומגיע לקהלי יעד מפולח ואיכותי".
הקמפיינים יובאו בפני וועדה שיפוטית (המהווה 70% מסך מערך הקולות) שתכלול פאנל מקצועי של שופטים מהמגזר הפרסומי ביניהם: מנכ"ל הבצפר - ביה"ס הגבוה של חברות הפרסום, יגאל בראון, מנכ"ל איגוד המפרסמים, תלמה בירו, מנהלת ביה"ס ACC לקופירייטינג, תרצה גרנות, הקריקטוריסט והמאייר, מישל קישקה וברוך נאה מ- Creative Branding.
בנוסף, בתהליך השיפוט ישתתפו גם גולשי האתרים בהם מתקיימת התחרות (אתרי TheMarker ו-Aonline מקבוצת TheMarker). הצבעת הגולשים (המהווה 30% מסך מערך הקולות) תתבצע באמצעות כניסה לאתר ייעודי של תחרות "הקליקה", בו יוכלו הגולשים לצפות בקמפיינים המשתתפים בתחרות ולדרגם.