פניציה אמריקה ישראל מציגה מוצר חדש - מראה אקולוגית
מכירות המראה החדשה יסתכמו בכ-3.6 מיליון דולר בשנה
פניציה אמריקה ישראל מציגה מראה חדשה אקולוגית, נטולת נחושת.
השימוש בנחושת נפוץ מאד בתעשיית המראות. עם השנים, הנחושת מתחמצנת דבר שגורם לעיתים נקודות שחורות במראות וכתמים שחורים במיוחד באזורים לחים, ואיכות המראה יורדת.
בימים אלו החלו לייצר בפניציה אמריקה ישראל מראות שהציפוי שלהן הוא ידידותי למשתמש ואינו כולל את הנחושת שנחשב במידה רבה גם לחומר רעיל בתהליך הייצור. איכות המראה ללא נחושת היא גבוהה והיא בהירה יותר.
עודד טירה, נשיא החברה מסר כי במפעל בציפורית מייצרים בין 50 עד 60 אלף מטר של זכוכית מראות ללא נחושת בחודש, וכי כ-70% מהייצור מיועדים לייצוא. לדברי, טירה, נמנעת החברה מלמכור לשוק המקומי כתוצאה ממוסר תשלומים נמוך.
טירה מסר כי קו ייצור המראות החדש יכניס לחברה כ- 3.6 מיליון דולר בשנה.
הביקוש למראות החדשות, נטולות הנחושת הוא מיצרני רהיטים, קבלנים וסיטונאי זכוכיות ומראות.