הפרסום עולה כיתה... לראשונה בארץ מסכי מידע דיגיטלים
חדשניים בתוך כותלי האקדמיה
חברת "אקמדיה" תציב ותפעיל את המסכים ב"מכללה למנהל".
בהמשך תציב החברה את המסכים גם באוניברסיטאות ובמכללות בפריסה ארצית.
המסכים ישלבו פרסומות עם הודעות של אגודת הסטודנטים,
חדשות, עדכוני כלכלה, בורסה ועוד.
לראשונה בארץ יוצבו מסכים דיגיטלים חדשניים בתוך כותלי האקדמיה. חברת "אקמדיה" בשת"פ עם קבוצת אינטלקט תפעיל את המסכים אשר יספקו לקהל הסטודנטים מידע מטעם אגודת הסטודנטים (כגון: מועדי בחינות בפילוח מתבקש, שינוי לוח השיעורים וכו'), פרסומות הכוללות הטבות ומבצעים לקהל הסטודנטים, ומידע עדכני בנושאי חדשות כלכלה ובורסה.
החברה תפעיל את המדיה החדשה בתחילה ב"מכללה למנהל" באמצעות מסכי ענק בגדלים של עד 100 אינץ במקומות המרכזיים ביותר במכללה.
בין החברות המפרסמות על המסכים הדיגטליים שיהנו מחשיפה מסיבית של קהל הסטודנטים נמנות: החברה המרכזית, בנק הפועלים, דיזל, דורקס, גלובס גרופ, צ'מפיון מוטורס, DELL מחשבים, פיצה מטר, THE MARKER ועוד.
במהלך התקופה של חשיפת המדיה ב"מכללה למנהל", חברה חיצונית תערוך סקר מדיה על-מנת לבדוק כיצד משפיעות שיטות שונות של פרסום על קהל הסטודנטים וכיצד הם מקבלים את התכנים על המסך.
אמיר כהן ועידן פילה, בעלי חברת "אקמדיה" מסרו: "יתרון המדיה והטכנולוגיה החדשנית הנלווית אליו הוא חשיפה מרבית לקהלי מטרה מוגדרים, ממוקדים ומפולחים. בעזרת הטכנולוגיה הייחודית למערכת זו, ניתן להעביר אינפורמציה ונתונים על המסך הדיגיטלי המתבטאת בסרטוני וידאו, תצוגות ורשימות במגוון רחב של אפשרויות".