X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עירית יבנה
▪  ▪  ▪

נותנים שירות: 36,000 פניות בשנת 2003 למרכז השליטה של עיריית יבנה
בשנת 2003 טיפל מרכז השליטה של עיריית יבנה בכ- 36,000 פניות טלפוניות של תושבים. מנתוני דו"ח התפלגות הפניות ל- 106 עולה כי מרביתן עוסקות בנושא איכות הסביבה, מים ופינוי אשפה. בלמעלה מ-35% מהפניות נדרשה העירייה לטפל על-ידי שליחת צוותים לשטח.
נתון מרשים נוסף מצביע על כי 98% מכלל הפניות טופלו ונסגרו. 2% הנותרים נובעים מבעיות תשתית ובינוי אשר מטופלות בטווח הארוך. מספר התלונות הרב ביותר נסוב על תחום איכות הסביבה- פינוי פגרים, הדברת מכרסמים ומזיקים, כלבים משוטטים וכו'- 1469 פניות, מים- פיצוץ קוים, תיקונים, לחץ מים וכו'- 1443 פניות, פינוי אשפה - גזם וכו'- 1332 פניות, פיקוח עירוני- איסור חנייה, הוצאת גזם, רוכלות וכו'- 1184 פניות. יתר הפניות עסקו בנושאים כגון תאורת רחובות, תנועה, הנדסה, תשתיות ובינוי, חשמל במוסדות, תחזוקת גנים ועוד.
מרכז השליטה מהווה גורם מפעיל ומתאם בין היחידות והגופים המקצועיים לשם טיפול באירועים, מפגעים ותקלות ברחבי העיר בשגרה ובחירום והוא מאויש 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה. התלונות המגיעות מהציבור מאפשרות לגורמי העירייה לקבל בכל נקודת זמן תמונת מצב לגבי העיר בתחומים השונים ולפי חתך שכונתי והתלונות נלקחות בחשבון לצורך קבלת החלטות טובה יותר.
עיריית יבנה רואה בפניות למרכז השליטה העירוני כחלק מתרבות השירות הכוללת. על-פי החלטת ראש העיר צבי גוב-ארי פועל מרכז השליטה "סביב השעון" תוך ניווט הטיפול בתקלות עפ"י סדרי עדיפות. כל פנייה נרשמת במחשב וכוללת משוב חוזר לפונה. מרבית הפניות מטופלת ונסגרות במהלך 24 השעות הראשונות. יש לציין כי הדיווחים המתקבלים מהתושבים מועברים מידי יום אל שולחנו של ראש העיר המנחה את הגורמים המקצועיים באשר לאופן וזירוז הטיפול. על בסיס הדיווחים מקיים ראש העיר מידי שבוע סיורים ברחבי העיר בליווי ראשי האגפים הטכניים ועומד על קצב התקדמות העבודה.
בעירייה אומרים כי בשנים האחרונות גברה מודעות הציבור לפעילות מרכז השליטה והמספר הגבוה יחסית של הפונים מלמד על האמון הרב ומידת שביעות הרצון שרוחשים תושבי העיר מטיפול יחידות העירייה. "תושב המרוצה מהטיפול בפניותיו ימשיך להתקשר ל- 106 ולכן העובדה שהתושבים פונים יותר ויותר רק מחזקת הנחה זו", אומרים בעירייה. פניות תושבי העיר נעשות באמצעות הטלפון- חיוג 106 (מתחום העיר) ובקרוב ניתן יהיה לפנות גם באמצעות האינטרנט.

תאריך:  25/04/2004   |   עודכן:  25/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il