X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלידת נסטלה
▪  ▪  ▪

נא להכיר: "לק מן" - דמות המותג החדשה של גלידות נסטלה
"גלידות נסטלה" מבססת את מעמדה בישראל ומשיקה את דמות מותג חדשה במהלך ראשון מסוגו.
בפיתוח "לק מן" הושקעו בישראל יותר משני מיליון שקלים.
סיסמת הקיץ החדשה שתלווה את "לק מן": "לק על זה- גלידות נסטלה".
"גלידות נסטלה", המובילה בחדשנות ואיכות, ממשיכה לבסס את מעמדה בשוק הגלידות הישראלי ומצעידה את מותגיה צעד משמעותי קדימה עם הצגתו של לק מן, דמות המותג החדשה Brand Character שתלווה את החברה, מוצריה ופרסומיה.
האסטרטגיה התקשורתית של גלידות נסטלה, מתמקדת בחיזוק מותג העל תוך הדגשת הבידול מול המתחרה וחיזוק ערכי המותג שהם מציאות קסומה, חוויה אינדיבידואלית, חדשנות מתמדת והבריכה הכחולה.
לפיכך הוחלט לנקוט בטקטיקה של Unified Template: יצירת גריד קריאטיבי תקשורתי ייחודי למותג שילווה את כל מסרי התקשורת השיווקית של גלידות נסטלה. הגריד נשען על המיצוב ואישיות המותג ומהווה פלטפורמה להצגת מגוון מוצרים וחדשנות.
כזכור, עם תחילת עונת הגלידות לפני מספר שבועות, הודיעה "גלידות נסטלה" כי תשקיע השנה 20 מיליון שקלים בפרסום, מחקר, השקת מוצרים וקידום מכירות. בפיתוח והפקת "לק מן" הושקעו יותר משני מיליון שקלים.
"גלידות נסטלה" בחרה לראשונה בדמות מותג על מנת ליצור ייחודיות ובידול מול החברות המתחרות. "לק מן" נועד ליצור תחושת הזדהות וקשר רגשי אל מוצרי נסטלה וכן לייצר "מערכת יחסים" בין הצרכן לבין החברה. בנוסף נועד "לק מן" לחזק את ה-corporate ולבנות מודעות מיידית ונאמנות ל "גלידות נסטלה".
"לק מן" הוא מהלך ייחודי לישראל, הנימנת עם המדינות הפעילות במיוחד של נסטלה העולמית. הוא נבחר לאחר שקיבל את אישורה של החברה העולמית ולאחר תהליך ניתוח וחיפוש ארוך. הדמות הסופית אשר תוצג בסרטי הפרסומת הייתה "אהובה ממבט ראשון" הן על צוות המותג והן על משתתפי מבחני האהדה בהן הוצג.
אישיותו הבאה לידי ביטוי בצורתו החיצונית ובהתנהגותו הם שהכריעו את הכף. לא היה ספק כי דמות זו אכן מבטאת באישיותה את המותג: הלק מן הוא יצור אנרגטי, שובב, חברותי ובעל דמיון. הוא משוחרר מעכבות ופועל לפי האינסטינקטים שלו. וחשוב מכל, הוא מסמל את התשוקה הבלתי פוסקת לגלידת נסטלה. שילוב תכונות אלה הוא הגורם לו לפעול ללא מעצורים כדי להשיג את הגלידה הנחשקת. האיבר הדומיננטי של הדמות המצוירת הוא הלשון ,המזוהה עם חווית ליקוק הגלידה - כך נולד שמה של הדמות: "לק-מן".
לדברי ליאורה ליפץ, סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה, "לק מן נועד לחזק את הליך מיתוג ובידול גלידות נסטלה, והוא מבטא את פריצת הדרך הגדולה של נסטלה בתחום הגלידות בישראל. "לק מן" המפיח חיים בבריכה הכחולה של גלידות נסטלה, הופך בפעם הראשונה את הגלידה לגיבור, ונועד ליצור הזדהות מוחלטת ואהדה בין מוצרי החברה לבין מותג ה- corporate ".
אל "לק מן" תצטרף הסיסמה של גלידות נסטלה - "לק על זה-גלידות נסטלה".
מסע הפרסום הראשון בכיכובו של "לק מן" דמות המותג החדשה של "גלידות נסטלה" ל"צ'ופ-צ'ופר": גם שרבט, גם סוכרייה על מקל וגם משרוקית!
מסע הפרסום הראשון בכיכובו של "לק מן" מבית היוצר של משרד הפרסום "פובליסיס אריאלי", יעלה לאוויר ב-4 במאי. בהפקת הקמפיין הושקעו כ-4 מיליון שקלים.
"לק מן" הוא דמות המותג החדשה שנבחרה ללוות את "גלידות נסטלה" בכל מסעות הפרסום שלה, במוצריה ובנקודות המכירה. בפיתוח והפקת דמות המותג השקיעה גלידות נסטלה למעלה משני מיליון שקלים.
"לק מן", מבית היוצר של פרסום "פובליסיס אריאלי" וגרויטי, נועד ליצור תחושת הזדהות וקשר רגשי אל מוצרי נסטלה.
בסרטון הראשון "לק מן" חושף את צ'ופ-צ'ופר- הלהיט החדש לשנת 2004 ש"גלידות נסטלה" מביאה לשוק הגלידות בישראל. הסרטון בא להמחיש כי במוצר אחד שלוש הפתעות: גם שרבט, גם סוכרייה על מקל וגם משרוקית!
תיאור הסרטון
ילדה מתוקה עומדת בקצה הבריכה ואוכלת בהנאה ובריכוז מוחלט קרחון צ'ופ-צ'ופר. היא מתחילה לאכול כמובן את השרבט, כאשר "לק מן" שתמיד מרגיש כשמישהו בסביבה אוכל שלגון של גלידות נסטלה, והינו בעל חשק בלתי פוסק לגלידות, קולט בזווית עיניו את הילדה ומתחיל בהסתערות לעברה: קופץ מהמקפצה, עושה סלטות באוויר ומדלג על האנשים שבבריכה. הילדה שמבחינה במתרחש, ממשיכה לאכול את השרבט ועוברת להפתעה הבאה שהיא הסוכרייה על המקל. כאשר "לק מן" מגיע כבר ליעדו הילדה שורקת לעברו עם ההפתעה השלישית: המשרוקית, ומסמנת לו לעצור...
שהרי עם צ'ופ-צ'ופר היא לא מתחלקת!
את הסרטון מסיימת הסיסמא שתלווה את "גלידות נסטלה" במהלך כל הקיץ: "לק על זה-גלידות נסטלה".
הפקת סרט זה הינה מסובכת במיוחד, שהרי הדמות הראשית, "לק מן", אינה קיימת כלל בצילומים, מאחר והיא דמות אנימטורית. הקושי הרב התבטא בצורך של הבמאי, השחקנים והניצבים לדמיין אותה ולהגיב אליה וכן ביצירת אפקטים מיוחדים במהלך הצילומים, כדי לתת תחושה שהדמות אכן שם.
קרדיטים
משרד פרסום: פובליסיס אריאלי
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן
ארט דירקטור: כרמון פלד
קופירייטר: אסף בייזר
מנהלת לקוחות: לאה שטרן
תקציבאית: נטלי בורנשטיין
מפיקת המשרד: אסנת אבן איתן
חברת הפקה: קדישזון
במאי: יריב גבר
בית פוסט: גראויטי
סמנכ"ל תכנון אסטרטגי: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה

תאריך:  03/05/2004   |   עודכן:  03/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il