X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביתילי
▪  ▪  ▪

רשת ביתילי מגדירה מחדש את קהל היעד ויוצאת בקמפיין מיוחד המופנה לנשים בלבד
"ביתילי - לעצב בסגנון שלך".
מאחורי הקמפיין עומדת תפיסה שיווקית חדשה המאמינה בהשפעת גלגל המזלות על הטעם האישי.
לקראת החגים, נערכה הרשת עם קולקציה חדשה של רהיטים וכלי בית בהשקעה של 20 מיליון שקל.
רשת ביתילי, רשת הרהיטים הגדולה בישראל, מציגה תפיסה שיווקית חדשה שמאחוריה הרעיון שלכל אשה סגנון וטעם מיוחד ואישי המושפע לעיתים מאופיה, קרי מהמזל בגלגל המזלות שלה.
לדברי פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק בביתילי: הזיקה לאסטרולוגיה בקרב הנשים היא חוצה גבולות ומעמדות וכל אחת מושפעת ממנה במידה זו או אחרת.
הנשים, כך עולה מסקרים שעורכת רשת ביתילי, הם הכח המניע והמחליט לקניית רהיטים, בחירת מיקום הקנייה והקנייה עצמה.
תובנות אלו הובילו את הרשת לקמפיין נשים ייעודי היוצר את הקשר בין גלגל המזל לטעם האישי, תחת הסיסמה: "יש לך את הטעם שלך, יש לך את האופי שלך. ביתילי - לעצב בסגנון שלך".
הקמפיין מציג סידרה של מאפייני מזלות בתחום של עיצוב וטעם, לדוגמא:
בנות מזל דלי אוהבות עיצוב עכשווי ומתוחכם,
מזלות טלה מעדיפות סגנון מקורי מוחצן,
מזלות המאזניים מעדיפות צבעים פסטליים, עם טאץ' קלאסי מהודר, אך לא מצועצע וכו'.
מדובר במהלך משולב שתחילתו בקמפיין עוגן שימשוך אליו את קהל הנשים המגוון והמשכו בפעילות שתתבצע בנקודות המכירה עצמן, מוסיף גולדשטיין.
קמפיין המזלות יחל במקביל להיערכות חסרת תקדים של הרשת לקראת קניות החגים. הקירבה של ראש השנה לחופשת הקיץ תיצור תנועה ערה בחנויות כבר במהלך חודש אוגוסט, מעריך גולדשטיין.
לקראת החג, נערכה הרשת עם מלאי רהיטים וכלי בית המיובא מכל רחבי הגלובוס, בהיקף של 20 מיליון שקל.
הקמפיין החדש, בהיקף ½ 2 מיליון שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום נחמני צפריר ויכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילויות בתוך הרשתות.

תאריך:  11/07/2004   |   עודכן:  11/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il