קמפיין חדש ל"ענבי טלי" ממושב לכיש: "תפסיקו לנשנש ותתחילו לנבנב"-התקציב כ-2 מליון שקל.
חב' "ענבי טלי" ממושב לכיש שהינה החב' הגדולה ביותר בתחום גידול ושיווק ענבי מאכל יוצאת בקמפיין פרסום הגדול ביותר בתולדות החברה: " תפסיקו לנשנש ותתחילו לנבנב".
מטרת הקמפיין להעלות את הענבים לרמת החטיף החדש של הקיץ, לציין את היתרונות הבריאותיים שיש בענבים, האנרגיה הזמינה שהם מספקים לגוף והטעם המצוין שהופכים את הענבים לחטיף מעולה עבור ילדים כתחליף מצוין לגלידות ולחטיפים אחרים.
הקמפיין כולל סרט טלוויזיה המתאר תחרות ריצה בין שני ילדים: מלך הכיתה האתלט והחזק שלצידו הילד הציפלון, הקטן והחלש. הציפלון מתחזק בעקבות אכילת הענבים ויוצא לתחרות הריצה ו … מפסיד כי מלך הכיתה אכל יותר ענבים.
הקמפיין ילווה בקמפיין עיתונות על מבצע הגרלות יומיומי שיכלול עשרות פרסים לבני נוער החל מאופניים, נעלי ספורט, רולר בלייץ, תווי קנייה בשווי 1,000 ₪ ועוד - תקציב הקמפיין כ-2 מליון שקל.
משרד פרסום: רגב - קויצקי
מנהל קריאטיב - אבירם פידל
סופרוייזר - זמירה ינקוביץ
תקציבאית: ליהי נצר
ארט דירקטור - יסמין קורן
קופירייטר - גידי בורשטיין