חברת "טמבור" משיקה מבצע קיץ 2004 בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל
במסגרת המבצע קונים מוצרי טמבור ב-100 ש"ח ונכנסים להגרלה של מכונית שברולט אופטרה PLUS בשווי 120 אלף שקל.
המבצע ילווה בקמפיין טלוויזיה, קמפיין ברדיו במודעות בעיתונות ובנקודות המכירה בכל רחבי הארץ.
חברת טמבור משיקה לראשונה מבצע קיץ ארצי שיתקיים במהלך החודשים יולי-ספטמבר 2004, בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון ש"ח.
במסגרת המבצע, קונים ממוצרי טמבור ב-100 שקל, ונכנסים להגרלת מכונית שברולט אופטרה פלוס כולל כל התוספות, ועוד אלפי פרסים והטבות. יש לציין כי כל 100 שקל נוספים, מזכה את המשתתף בהשתתפות נוספת בהגרלה (בגין רכישת מוצרי טמבור לדוגמא: בסך של 400 שקל, ישתתף הרוכש 4 פעמים בהגרלה, כל זאת בשובר אחד ובשיחת טלפון אחת).
המבצע ילווה במסע פרסום, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "ראובני-פרידן" ויכלול קמפיין טלוויזיה, קמפיין ברדיו האזורי, במודעות בעיתונות הארצית ושילוט נרחב בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ.
המבצע יתקיים החל מתאריך 18/7/04 ועד ה- 10/9/04 ב- 1,200 נקודות מכירה הכוללות את הרשתות "הום סנטר" ו"אייס" וכל חנויות הצבע ברחבי הארץ.
על חברת "טמבור"
חברת טמבור, חברת הצבע המובילה בישראל, שמה לה למטרה להמשיך להוביל ולפתח את תחום הצבע בישראל ואת המגמות האופנתיות שבו. חברת טמבור מקפידה לפתח ולפעול לחינוך בקרב קהלי המטרה, לשינוי הרגלי הצביעה, הן במובני תדירות הצביעה והן במובני אופי הצביעה. לכן פועלת טמבור לפתח ולהציע מוצרים חדשים ולהרחיב את האפשרויות של המוצרים הקיימים במטרה להציע יותר גוונים ואפקטים ולהגדיר מחדש את צווי האופנה והטרנדים בצבע.