X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Esc
▪  ▪  ▪

Esc, המותג הסלולארי לצעירים, פותח את חגיגות הקיץ ו"העיר האדומה" באילת, ויוצא בקמפיין פרסומי, הכולל ארבעה סרטונים שונים, שיועלה לאוויר ביום חמישי (22.07.04) למשך שבועיים, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי, בהשקעה של 400,000 דולר.
האסטרטגיה הפרסומית העומדת מאחורי הקמפיין: הדגשת המסיבות המטורפות שיתקיימו ב"עיר האדומה" - מסיבות המהוות את גולת הכותרת של האירוע. במרכז סרטוני הפרסומת מופיעים אנשים שונים הנמצאים במקומות המרוחקים מהעיר האדומה, שמרגישים היטב את הביטים והבאסים מהמסיבות האדומות ולא ממש מבינים מה זה. לזוג הזקנים בקיבוץ יטבתה הבאסים מרעידים את השיניים התותבות בכוס; לזוג התיירים השבדיים בנואייבה הם מרעידים את השומנים; ל"יבואן" שמעביר סחורה במנהרה בגבול ישראל-מצרים הרעידות מחרבות את המנהרה; ובכור האטומי בדימונה... טוב, אתם יכולים רק לדמיין מה ההמשך.
פריסת המדיה תכלול סרטון בערוצי הטלוויזיה המסחריים 2 ו-10 ובערוצי המוסיקה MTV ו-"24"; וכן מודעות בעיתונים. בנוסף, יתפרש הקמפיין על פני אלפי שלטי פוסטר מדיה ברחבי הארץ, ויתמקד בעיר אילת, שתתמלא בשלטי חוצות, דגלים, מנורות אדומות, פסלים ועוד.
החל מ-28 ביולי ולמשך 3 שבועות, וזאת במסגרת שיתוף הפעולה הנרחב עם עיריית אילת, תיצבע עיר הנופש הדרומית תחת צבעי המותג Esc, כאשר קמפיין "העיר האדומה" יועלה על שלטי הפרסומת בעיר, מוניות. בנוסף, יצטרפו לפעילות כדורי ענק מתנפחים בקוטר 3 מטר שישייטו לאורך החופים ויוקמו מתחמי הפעלה על מנת ליצור את חוויית הנופש האולטימטיבי לצעירים.
שירה באום, מנהלת שיווק Esc: "בשנה שעברה, השנה הראשונה לקיומה של 'העיר האדומה' של Esc, העמדנו למעשה את הרף הגבוה לשנה הנוכחית. הצלחתה של 'העיר האדומה' הראשונה מחייבת אותנו להביא את הדבר הבא גם השנה, וזה מה שאנחנו מתכננים לכל אלה שמתכוונים לבקר אותנו שם. על מנת להבין על מה אנחנו מדברים, צירפנו את סרטוני הפרסומת, שייתנו לכם קמצוץ של טעימה ממה שמצפה לאנשים שם. הבאסים והביטים הם רק ההתחלה".

תאריך:  22/07/2004   |   עודכן:  22/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
-
- הודעה מטעם רשת תקשורת ומערכות מידע
שלי פלדמן, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קוקה-קולה
טלי גלמן, יחסי ציבור
הודעה לעיתונות מטעם גיא טצה יועצי תקשורת
רן רהב, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם LDI
יפעת גדות
יאיר גלר מ"מ יו"ר האיגוד; יורם דרורי יו"ר ועדת האינטראקטיב; שירה מרגלית יו"ר ועדת אפ"י; יואב חביב יו"ר ועדת הכספים; ומשה ראובני יו"ר ועדת המדיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il