X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

טרה רכשה מכונת אריזה מהמשוכללות בעולם
מחלבת טרה משלימה בימים אלה התקנת מכונת "פינה" חדשה ומרחיבה את קווי הייצור והאריזה, בהשקעה של כ-3.5 מיליון דולר.
המכונה החדשה, שיובאה מגרמניה, החלה הרצתה בימים אלה ותאפשר לטרה להכפיל את כושר הייצור והאריזה שלה בקטגוריות מסוימות ולהמשיך ולהוביל בחדשנות ובפיתוח מוצרים ייחודיים.
מחלבת טרה משלימה בימים אלה מהלך גדול ואסטרטגי, לאחר שהיא נמצאת בסיום תהליך התקנת מכונת פינה חדשה במפעלי החברה ובמקביל מרחיבה את קווי הייצור והאריזה שלה, בהשקעה של כ-3.5 מיליון דולר.
המכונה החדשה, שיובאה במיוחד מגרמניה, הינה המכונה המשוכללת מסוגה בעולם והיא תאפשר לטרה להכפיל את כושר ייצור ואריזת מוצרי החלב שלה בקטגוריות מסוימות, ולהמשיך ולהוביל בחדשנות ובפיתוח מוצרים ייחודיים.
התקנת מכונת הייצור החדשה של טרה בוצעה על ידי צוותי מהנדסים מהארץ ומומחים שהגיעו במיוחד מחו"ל. המכונה החדשה תעניק לטרה כושר ייצור של 10,000 טון בשנה.
אלחנן הכהן, מנכ"ל מחלבת טרה: "מחלבת טרה חוגגת בימים אלה ציון דרך חשוב בהתפתחות החברה : הכנסת המכונה החדשה לפעילות סדירה. מכונת הפינה, תאפשר לטרה להגדיל את כושר הייצור שלה עד למצב של הכפלה בקטגוריות מובילות ותעמיד בפנינו את היכולת הטכנולוגית להציע ללקוחותינו את המוצרים המתקדמים והחדשים.
בעולם בתחום מוצרי החלב. המחלבה נמצאת בשדרוג רצוף ומתמשך לאורך השנים, כאשר טרה מקפידה להישאר בחוד החנית בכל הקשור למערכי ייצור ומערכי אריזה".
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת כיום טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים ללא מגע יד אדם.
במהלך השנים האחרונות פיתחה ובנתה טרה, בשיתוף עם חברה גרמנית, כמה מהמכונות המתקדמות והחדשניות בעולם לפסטור, ייצור, אריזה וסימון מוצרים. מכונות אלה פועלות לצד מתקני קירור מודרניים העשויים פלדת אלחלד.
בשנתיים האחרונות, ביצעה טרה קפיצת דרך משמעותית ואימצה את הסיסמה "טרה יוצא מהכלל". החברה ביצעה מספר מהלכים שביסוסו את מעמדה כמחלבה ייחודית, חדשנית ומובילה בתחומה ובין ההישגים הבולטים של המחלבה: השקת קוטג' 3% בטעם של 5%, השקת גבינה לבנה 3% בטעם 5%, פיתוח סדרת מעדני הנוער ומשקאות החלב ג'ננה, פיתוח סדרת מעדני טרה צבעים, הרחבת קטגוריית היוגורט עם יוגורטרה, פיתוח סדרת משקאות יוגורט עם פרי ועוד.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.

תאריך:  10/08/2004   |   עודכן:  10/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il