תקציב הפרסום של רשת האופנה TAG WOMAN למשרד הפרסום אופטימום
היקף התקציב השנתי נאמד בכ-450,000 $
רשת האופנה TAG WOMAN, המתמחה באופנת נשים בקו צעיר ואיכותי, בחרה במשרד הפרסום אופטימום לניהול תקציב הפרסום של הרשת, הנאמד בכ-450,000$ בהיקף שנתי.
אילן לוי מנכ"ל TAG WOMAN: "הרשת שמה לה מטרה להפוך לאחת מחברות אופנת הנשים המובילות בישראל והבחירה במשרד הפרסום אופטימום המתמחה במיתוג חברות אופנה תסייע לנו לעמוד במטרות, תוך מיצוב ומיתוג TAG WOMAN כרשת אופנה נשית וצעירה".
רשת האופנה TAG WOMAN מונה כיום 16 חנויות בפריסה ארצית רחבה, ובימים אלה משיקה הרשת 3 חנויות חדשות בקניון רוטשילד בראשל"צ, בקניון אמצע שמונה בקרית שמונה ובקניון מלחה בירושלים (שתיפתח בחודש הבא).
TAG WOMAN הנה רשת אופנת נשים המציגה קונספט בקו צעיר, ייחודי ו"סקסי" הפונה לנערות ונשים צעירות בגילאי 35-15. הרשת מציעה אופנת ערב, ג'ינסים, קז'ואל, טי שירט ועוד.
רשת TAG WOMAN הוקמה לפני כ-3 שנים וממשיכה את דרכה של חברת TAG שהיתה פעילה כ-10 שנים בענף האופנה והתמחתה באופנת נשים. TAG WOMAN הוקמה על ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומעסיקה כ-100 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק ולוגיסטיקה.