X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם בזקכל
▪  ▪  ▪

"בזקכל תקשורת", ספקית פתרונות תקשורת למגזר העסקי, הסבה את בית אמריקה שברמת גן, שבבעלות חב' "אמריקה-ישראל להשקעות", ל"בניין חכם". בימים אלה מתחיל שלב הצטרפות דיירי המבנה לפרוייקט. בבזקכל מעריכים כי בתקופה הקרובה יופעלו הסכמי תפעול עבור כ- 400 שלוחות בבניין.
פתרון "הבניין החכם" של חב' בזקכל, מציע מענה למגוון דרישות התקשורת והמחשוב במתחם בית אמריקה - בכתובת אחת. במסגרת הפתרון, הדייר חותם עם בזקכל על הסכם ליסינג תפעולי מלא ומקבל תשובה לכל צרכי התקשורת שלו.
בחבילה כלולים: ציוד תקשורת ומיחשוב (דוגמת מרכזיות, מחשבים, שרתים, פתרונות מתח נמוך וכד'), על פי צרכי הדייר, חבילות מוזלות לאינטרנט ולחיוג בינלאומי, קוי תקשורת נתונים, חיבורי טלויזיה (כבלים ולויין) ושיחות ללא תשלום בין כל דיירי המתחם. בזקכל סיפקה בפרוייקט ביצוע שירות ותחזוקה שוטפת, בהתאם לדרישות הייחודיות, הן של "אמריקה-ישראל" ושל הדיירים במבנה.
לדברי מנכ"ל בזקכל, משה מיץ, פתרון "בניין חכם", כפי שיושם בבית אמריקה, מביא לחסכון ניכר בתפעול השוטף של מערכות התקשורת השונות בבניין ומאפשר גמישות ונוחות תפעולית הן ליזם והן לדיירים.
"בפרוייקט כזה, היזם נהנה מיתרון שיווקי בהצגת הפרוייקט כמבנה בעל רמה טכנולוגית גבוהה, בזמן שכל נושאי התפעול והתחזוקה מתבצעים באחריות מלאה על-ידי גורם חיצוני. הלקוח, ב'בניין החכם' נהנה ממערכות תקשורת ומחשוב מתקדמות המותאמות לצרכיו והיכולות לגדול איתו".
לדברי דרור תורן, סמנכ"ל השיווק של "אמריקה-ישראל להשקעות", תוך כדי שיווק המבנה לדיירים פוטנציאליים ומתוך ביקוש ודרישות שהגיעו מה'שטח', עלה גם צורך בהפיכת המבנה ל"בניין חכם".
"מרבית הדיירים במבנה הם בעלי מקצועות חופשיים שאינם מעוניינים להכנס להשקעות ענק בתשתיות תקשורת, או ברכישת ציוד תקשורת יקר, או שאין להם את הזמן, הידע ואו כח האדם להתעסק בתחום. הם מעדיפים את פתרון האאוטסורסינג שנותן להם הרבה מאוד הטבות ובעיקר פחות כאב ראש ויותר חסכון בכסף. מבחינתנו, כיזמים, אנו יכולים להציע לדיירים שלנו שירות טוב יותר ומתקדם יותר".
"הדרישה להמצאות תשתיות בניין חכם, הן כיום ממש כמו הבקשה להתקנת מקלחת או מזגנים בכל דירה. זה משהו שאתה חייב שיהיה לך", אומר ארנון שטרום, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבזקכל. לדבריו, הדיירים ובמיוחד העסקיים, מתוחכמים יותר מאי פעם בדרישותיהם מהטכנולוגיה. "הם מתעקשים לעבוד בבניין חכם, להשתמש באינטרנט מהיר, במרכזיות IP ובמערכות משולבות של טלפוניה ומחשבים וכד'. אם יזם, או בעל נכס מסחרי לא יכול להתמודד עם הדרישות הללו - הוא מחוץ למשחק כיום".
אמריקה ישראל להשקעות
החברה נמצאת ברשות קבוצת משקיעים הכוללת את בנק מרכנתיל דיסקונט ומנוהלת ע"י שותפים מהבולטים והמנוסים בענף הנדל"ן בישראל. המומחיות של "אמריקה ישראל להשקעות" היא בייזום פרוייקטי נדל"ן, מהגדולים במשק המיועדים הן למגורים והן למשרדים ומסחר.

תאריך:  03/02/2002   |   עודכן:  03/02/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית טוכטרמן
הודעה מטעם פרטנר
דוניצה, תקשורת שיווקית
- הודעה מטעם הטכניון;
מודלים תלת-מימדיים של מסחטת מיץ, מנוע לטיסן, אקדח 9 מ"מ ומכונת חיתוך לצ'יפס, הם רק חלק מפרוייקטי הגמר שתכננו בוגרי הטכניון לתואר ראשון בהנדסת מכונות
יעל גיא, יחסי ציבור
- הודעה מטעם וואלה!;
"מענה מוצלח לגידול ברייטינג - וגם חיסכון בעלויות"
בנק לאומי, דוברות
- הודעה מטעם בנק לאומי;
%40 ריבית לכל התקופה או הצמדה למדד, הגבוה מביניהם
עינת מירון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם תים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il