X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם P & G
▪  ▪  ▪

ערכת הלבנת שיניים ביתית Home Whitening Kit
תשיק בהשקעה של 3 מיליון שקל את: CREST WHITESTRIPS
פסי הלבנה לשימוש ביתי
אחת ההצלחות השיווקיות הגדולות בארה"ב בשנים האחרונות
CREST WHITESTRIPS - הפס שמחזיר את החיוך הלבן....
P&G תשיק בישראל, במהלך החודש הקרוב, את ערכת פסי הלבנת השיניים, CREST WHITESTRIPS, בהשקעה של 3 מיליון שקל.
CREST WHITESTRIPS הינה ערכת הלבנת שיניים ביתית, המורכבת מפסים דקיקים, גמישים, בטוחים ונוחים לשימוש, המבטיחים יעילות הלבנה משמעותית: הבהרת 10 שנים של כתמים בתוך-14 יום בלבד.
בכך משיקה P&G בישראל, קטגוריה חדשה לחלוטין בתחום אסתטיקת הפה - קטגורית המוצרים הביתיים להלבנת שיניים.
סופי בלום, מנכ"ל P&G - ישראל :
"CREST WHITESTRIPS אשר הושק בארה"ב ב-2001 מהווה כיום את ההשקה המוצלחת ביותר של P&G העולמית מזה 19 שנה. למעשה המוצר זכה להפוך למוצר המוביל בארה"ב, בתחום הנון-פוד, במהלך השקתו ב-2001-2002.
"מדובר במוצר ההלבנה ה-OTC המומלץ ביותר בארה"ב ולו מעל ל-15 מיליון משתמשים רק בארה"ב. נתון מעניין נוסף שראינו הוא שההשקה תרמה לצמיחת כלל קטגורית היגיינת הפה. למעשה ב-12 החודשים האחרונים בארה"ב, קטגורית ההלבנה הינה הסגמנט הצומח ביותר ב-P&G מכלל קטגורית היופי והבריאות הכוללת - קוסמטיקה, מוצרי טפוח לשיער, בישום, תרופות ועוד.
"הרציונל מאחורי השקת CREST WHITESTRIPS בישראל נעוץ בעובדה כי ישראל נבחרה על-ידי החברה כבעלת פוטנציאל גבוה לצריכת המוצר, ולכן תהיה מהראשונות להוביל את ההשקה באירופה והמזה"ת. הפרופיל של הצרכן הישראלי, המחפש חידושים ומגיב בהתנסות מהירה למוצרי טיפוח חדשים לצד מוצר איכותי, יעיל ובטוח ובמחיר נוח - יוצרים משוואה מצויינת" מציינת בלום.
על הפעילות השיווקית:
נועה שומוביץ, מנהלת תחום הטפוח בP&G ישראל: "ההשקה בישראל תתבסס על מודל ההשקה של פרוקטר בארה"ב אשר יושם גם במספר מדינות באירופה, והמורכב משני שלבים:
השקת - CREST WHITESTRIPS PROFESSIONAL
ערכה ייחודית לרופאי השיניים הפועלת תוך 21 יום ולה ריכוז חומר פעיל של 6.5%.
לצורך מתן מענה ייחודי לקהל רופאי השיניים חתמה P&G ישראל על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התרופות תרו ישראל אשר תהיה אחראית על הפצת ושיווק CREST WHITESTRIPS PROFESSIONAL לקהל רופאי השיניים בישראל, ותוביל פעילות תעמולה מקצועית ממוקדת, השתתפות בכנסים וטלמרקטינג.
"שיתוף הפעולה עם תרו ישראל נובע מהמקצועיות והמומחיות שלהם בקרב רופאי השיניים והשינניות. החבירה לתרו תאפשר ל-CREST WHITESTRIPS להגיע לקהל המקצועי עם מוצר ייחודי - ערכת הלבנה ביתית אותה יוכל רופא השיניים למכור כחלק מחבילת השירותים אותו הוא מציע לפציינטים. מניסיוננו בארה"ב ובשאר העולם, הכניסה של CREST WHITESTRIPS הגדילה את מודעות הציבור לנושא ההלבנה ובכך הגדילה את הפעילות בכל הקטגוריה, כולל בקטגוריה המקצועית", הוסיפה שומוביץ'.
השקת - CREST WHITESTRIPS 14 DAYS
ערכה הפועלת תוך 14 יום עם ריכוז חומר פעיל של 6%, אשר תשווק בבתי המרקחת וברשתות הפארם, שם תמוקם באזור משחות השיניים לצד משחת שיניים CREST".
השקת CREST WHITESTRIPS תלווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד פרסום באומן בר ריבנאי אשר יכלול תשדירי פרסום בטלוויזיה ומודעות בעתונות וכן פעילות קד"מ ייחודית נרחבת בנקודות המכירה.
אז מה מציעCREST WHITESTRIPS?
ההשראה לפיתוח CREST WHITESTRIPS מקורה במוצרי הלבנת השיניים, הנמצאים בשימוש על-ידי רופאי שיניים. למעשה, למעלה מ-30 שנה רופאי שיניים משתמשים ב-PEROXIDE (מי חמצן) בתוך תבנית סד, לצורך הלבנת השיניים. לטכניקה זו יש יתרונות של יעילות ובטיחות אך חסרונות של מחיר גבוה מאוד וסירבול בשימוש.
פסי ההלבנה CREST WHITESTRIPS מאפשרים למעשה, להגיע לאותן תוצאות יעילות של טכניקת התבניות של רופאי השיניים, אך בפרק זמן קצר ובמחיר נוח - "עשה זאת בעצמך" באופן יעיל ובטוח.
בטיחות:
פסי ההלבנה עושים שימוש באותו חומר פעיל הבטוח לשימוש בו משתמשים רופאי השיניים מזה עשרות שנים. למעשה, אמייל השן בנוי כרשת, דרכה יכולות לחדור מולקולות קטנות. מולקולות ההלבנה שבחומר הפעיל חודרות דרך אמייל השן וכלל לא מגיבות עימו, כך שלא נוצר כל נזק לאמייל. פעילות ההלבנה נעשית בחלל הפנימי של השן, באזור הדנטין, שם מצטברים חומרי הצבע של השן.
נוחות השימוש :
את הפסים יש להניח על השיניים פעמיים ביום למשך 30 דקות בכל פעם. הג'ל מכיל כמות מדודה ומדוייקת של חומר פעיל המועבר ישירות לשן. פס ההלבנה שומר את הג'ל במקומו והוא אינו נשטף על ידי הרוק הטבעי שבפה. במהלך ה- 30 דקות ניתן להמשיך בשיגרת היום כרגיל - לשוחח, לעבוד, לנהוג.
יעילות:
פסי ההלבנה מבטיחים הלבנה משמעותית של שתי דרגות לובן. למעשה, המוצר מסיר 10 שנים של כתמים תוך 14 יום כאשר תוצאות ההלבנה ניכרות ל-12 חודשים לפחות. לתוצאות מירביות מומלץ להשתמש אחת ל-6 חודשים.
יעילות מול המתחרים:
בדיקות מעבדה השוואתיות שערכה החברה בין פסי ההלבנה של קרסט לבין המתחרה נמצא כי ל-CREST WHITESTRIPS יש עליונות בכל פרמטר:
הוא מפחית פי 6.7 את צהבהבות השן ומשפר פי 7.2 את ברק השן.
קרסט מלבין ב-2 דרגות לובן בדומה לתבניות הסד של רופאי השיניים העושות שימוש ב-10% קרבמיד-פראוקסיד. זאת לעומת המתחרה המלבין רק ב-0.5 דרגת לובן או אבקות השיניים הייעודיות המלבינות בסביבות ה-0.2. למעשה, רק הלבנה שהיא מעל לדרגת לובן אחת תהיה ניכרת לעין.
מחיר שווה לכל נפש:
הערכה המיועדת לשימוש של 14 יום תשווק ישירות לצרכן ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ותמוקם באזור משחות השיניים, במחיר מומלץ לצרכן של 225 ש"ח.
הערכה המיועדת לשימוש של 21 יום תימכר באמצעות רופאי שיניים ומחירה יקבע באופן פרטני על-ידי הרופא כחלק מחבילת הטיפול שהוא מעניק ללקוחותיו.

תאריך:  18/10/2004   |   עודכן:  18/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il