"דורות - מוצרי שום ותיבול" במהלך מיתוג מחודש
מרעננת את קו המוצרים ומשנה אריזות לאחר 15 שנה.
"דורות - מוצרי שום ותיבול" החלה בימים אלה במהלך מיתוג מחודש, הכולל רענון קו המוצרים באמצעות שינוי האריזות. השינוי, לאחר 15 שנה, מתבצע על מנת לשוות לקו המוצרים מראה צעיר ועדכני.
מנהל השיווק ב"דורות", שי שאלתיאל: "הצבע האדום של האריזות מזוהה עם "דורות" כבר במשך שנים, לכן החלטנו להישאר עמו ולחדש את מראה האריזה עצמה. האריזות החדשות משוות למוצרי דורות נראות ובולטות במקררי רשתות השיווק".
היקף הייצוא של "דורות" צפוי לעמוד בשנת 2004 על כ-8 מיליון שקלים, עליה משמעותית משנת 2003 בה עמד היצוא על כ-6 מיליון שקלים והיקף המכירות השנתי עמד על 25 מיליוני שקלים.
"דורות" היא החברה המובילה כיום בשוק מוצרי השום והתיבול הטריים הקפואים באמצעות מספר מוצרים: מגשיות קוביות של שום ועשבי תיבול טריים קפואים , שום כתוש טרי קפוא בצנצנות - לשוק הפרטי ושיני שום קלופות טריות ועשבי תיבול לשוק המוסדי.
המפעל, שרושם עלייה של למעלה מ- 20 אחוז מידי שנה במכירות מוצרי השום, מנסה כעת לרענן את קו המוצרים הנוכחי במטרה לפנות לשווקים ולקוחות חדשים, לאחר שמוצרי השום של דורות פרצו לשווקים רבים בחו"ל - באירופה, ארה"ב וקנדה. השום הכתוש של דורות נמכר בהצלחה לאנגליה, שבדיה, גרמניה, דנמרק, קנדה, ואף לקליפורניה הנחשבת לארץ השום.
דורות השקיעה, לאחרונה, למעלה מ-2 מיליון שקלים, במכונות ייצור, אריזת מגשיות ובציוד משוכלל אותו רכשה בארץ ובחו"ל, על מנת לעמוד בביקושים בארץ ובחו"ל.
"דורות - מוצרי שום ותיבול" הינה חברה לייצור, עיבוד ושיווק שום ועשבי תיבול טריים קפואים.
המפעל ממוקם בקיבוץ דורות בנגב בקרבת שדות גידול שום ועשבי תיבול, והוא נחשב לסיפור הצלחה בארץ ובעולם.
היקף היצוא לשנת 2004 צפוי להיות כ-2 מיליון דולר והיקף המכירות לשנת 2003 עמד על 25 מיליוני שקלים.
בזכות האיכות, הנוחות, הטריות, חיי המדף הארוכים והזמינות יחד עם המעוף, החזון והאמונה במוצר, שהם בסיס ההצלחה של החברה, הנהיג מפעל "דורות-מוצרי שום ותיבול" הרגלי צריכה חדשים בארץ (ואף בעולם).
שום דורות, הפך לשם דבר גם בשוק המוסדי ושיניים טריות הקלופות בטכנולוגיה החדשנית נמכרות בהצלחה גם למפעלי מזון גדולים כמו: "סלטי שטראוס", "טבעול", "סנפרוסט", "אוסם" ולמסעדות גורמה רבות בכל רחבי הארץ.