X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

קסם הסויה של שטראוס מוביל את קטגוריית מעדני הסויה עם נתח שוק כספי של 41.3%
סיגל שילוני, מנהלת השיווק בשטראוס מחלבות אמרה היום כי, קסם הסויה של שטראוס שהושק לפני כחצי שנה בלבד מוביל את קטגוריית מעדני הסויה עם נתח שוק כספי של 41.3% משוק מעדני הסויה בישראל (על-פי דו"ח נילסן 9/2004).
למרות ששוק משקאות הסויה נמצא בקפאון (-5% ברמה חצי שנתית), שוק מעדני הסויה צמח ב-9% בחצי השנה האחרונה כאשר בתוכו תחום יוגורט הסויה צמח ב-75%.
שילוני: "שוק מעדני הסויה בישראל הינו קטן יחסית ומוערך בכ- 30 מיליון שקל (לפי נתוני נילסן לשנת 2004). הכניסה של מחלבות שטראוס לתחום הינה חלק מאסטרטגיה כוללת של החברה להרחבת תחומי פעילות לשווקים בעלי פוטנציאל צמיחה עתידי וכן בהצעת מגוון רחב של מוצרים לכלל האוכלוסיה.
שילוני הוסיפה: "הנתונים מחזקים את האמונה שלנו שקיים צורך אמיתי במוצרי סויה, ושפריצת הדרך שעשינו ברמת הטעם תאפשר לנו להמשיך ולשנות את פני הקטגוריה. השקת סדרת קסם הסויה דיאט בשלהי אוגוסט היוה עבורינו את הצעד השני שלנו בעולם הסויה ובמתן מענה לצורך במעדני סויה טעימים,הפעם בגירסת דיאט. בהתייחס לקיפאון בכלל שוק הסויה (לפי נתוני א.ס נילסן 9/04 שוק משקאות סויה ירד בכ-5%, ברמה חצי שנתית) התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן.
שילוני ציינה עוד: "אנו פועלים בשוק הסויה בצורה מאד ממוקדת ומדויקת הן בבחירה ופיתוח מגוון המוצרים והן בדרך שיווקם.בחרנו להיכנס לשוק הסויה דרך היוגורטים והמעדנים היות ושם אנו נהנים מיתרון יחסי בכל הקשור לידע וניסיון. אסטרטגיית השיווק כוללת הגעה ממוקדת באמצעות דיוורים ישירים, חסויות ומודעות לפלח שוק ספציפי. קהל היעד הראשוני שנבחר, הינם צרכני סויה המחפשים בשורת טעם אמיתית.
אנחנו מאמינים כי בעתיד קסם הסויה של שטראוס, המהווה פריצת דרך טכנולוגית ברמת הטעם, יצליח להכניס גם צרכנים חדשים לתחום, צרכנים שעד כה נרתעו מאכילת סויה.
נתחי שוק מעדני הסויה בישראל,כספי (נתוני א.ס נילסן, 9/2004):
שטראוס קסם הסויה: 41.3%
משק צוריאל: 36%
אלפרו: 22.7%
על סדרת קסם הסויה בטעם של שטראוס
הסדרה מעניקה לקהל הלקוחות את האפשרות ליהנות מיתרונות הסויה מבלי להתפשר על הטעם. מעדני הסויה של שטראוס מועשרים בסידן ובסיבים תזונתיים פרהביוטיים, עשויים מחלבוני סויה שאינם מהונדסים גנטית ,100% צמחיים ונטולי לקטוז וגלוטן.
מעדני הפרי הינם היחידים בישראל המועשרים בחיידקי יוגורט ידידותיים המועילים לשמירת האיזון הפנימי שבמעי.
בסדרה מעדני יוגורט דיאט, מעדני יוגורט ומעדנים בטעם וניל ובטעם שוקולד.
כל המעדנים הינם כשרים פרווה.

תאריך:  31/10/2004   |   עודכן:  31/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם יוניליוור
קרן ויזל
במסגרת פעילות מטי"ק יוכלו מעתה עמותות הפועלות למען החברה בישראל לקבל שירותים פיננסיים בקשת רחבה ממשרד רו"ח ברוקס-קרת המתמחה בתחום
רונן הלל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם הקופון של המדינה
נועה שבתאי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם Orange
עידית רוזנברג, יחסי ציבור
- הודעה מטעם Enterasys Networks
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il