חדש במקדונלד'ס - "McMovie"
מקדונלד'ס בשיתוף בלוקבסטר משיקה החל מהשבוע מוצר קונספט חדש הכולל ארוחה עם סרט.
החל מהשבוע תחל רשת מקדונלד'ס, בשיתוף רשת בלוקבסטר בשיווק מוצר קונספט חדש "McMovie" במסגרתו, יוכל כל הרוכש אחת מארוחות הרשת, כולל ארוחת הילדים, לרכוש כרטיס להשכרת סרט ברשת הווידאומטים של בלוקבסטר במחירים נמוכים משמעותית ממחיר השכרה רגילה ( 20.99 ש"ח):
מחיר כרטיס McMovie" להשכרת סרט בימים א'-ה' תמורת 5.90 ש"ח. מחיר כרטיס McMovie" להשכרת סרט בכל ימות השבוע תמורת 8.90 ש"ח.
באמצעות הכרטיס יוכלו לממש לקוחות מקדונלד'ס, השכרת סרטי ווידאו או DVD בכל אחד מ- 230 הווידאומטים של בלוקבסטר הפזורים ברחבי הארץ.
שיתוף פעולה שיווקי זה בין שני מותגים בינלאומיים יבטיח לקהל הלקוחות מוצר חדש ומקורי שיספק הנאה משולבת של ארוחת מקדונלד'ס וצפייה במיטב הסרטים של בלוקבסטר.
רשת מקדונלד'ס תופסת %50 משוק ההמבורגרים בישראל. מחזורה לשנת 2001 מוערך בכ-340 מיליון ש"ח.
לכבוד פורים נערכה הרשת לקליטת מאות אלפי משפחות ובני נוער. לכבוד הילדים תחלק הרשת במנות הילדים בובות מסדרת "המפלצות"
המבצע יגובה בקמפיין עיתונות ומודעות בסניפים באמצעות משרד הפרסום קשר בראל.
נכון להיום מפעילה מקדונלד'ס 94 מסעדות ברחבי הארץ ורשת בלוקבסטר מפעילה 230 וידאומטים ו-13 סניפים הפזורים ברחבי הארץ.