עוד הצלחה בינלאומית לבאומן בר ריבנאי
באומן בר ריבנאי, מכרה סרטי "אריאל" בהפקתה, לסאצ'י אנד סאצ'י בחו"ל.
סרטי "כתמי המשפחה" של אבקת כביסה אריאל מבית פרוקטר אנד גמבל, שנחלו הצלחה בארץ, נמכרו לקפריסין.
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך את הצלחותיו בשוק העולמי, עם מכירת סרטים נוספים של הלקוח הבינלאומי שלו- פרוקטר אנד גמבל, לשימוש בחו"ל.
סדרת סרטי "כתמי משפחה", המכילה 3 סרטים, ששימשו כחלק מרכזי בקמפיין לאבקת הכביסה אריאל וזכו בארץ לשבחים רבים, נרכשו ע"ע סאצ'י אנד סאצ'י העולמית, לשימוש בקפריסין - האי השכן.
סדרת הסרטים, היוותה מרכיב משמעותי מזכייתה של אריאל בתואר הזהב בתחרות ה"אפי" שנערכה השנה.
לאור המכירה, אומר גיא בר, מנהל קריאייטיב באומן בר ריבנאי: אנו גאים ושמחים על כך שהקמפיינים אותם אנחנו מייצרים עבור P&G ישראל, ממשיכים לקבל חותמות איכות בכל העולם. כל קמפיין שזוכה לייצוא מחזק את ההבנה שאין מדובר בתופעה מקרית אלא בשמירה על סטנדרטים גבוהים של עבודה לכל אורך הדרך. נמשיך בשיתוף הפעולה הפורה עם אנשי P&G במטרה להעלות את הרף מקמפיין לקמפיין.
ג'ק לבנט, מנהל מותג אריאל, בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מברך גם הוא על העסקה: "העבודה המצוינת שעושים בבאומן בר ריבנאי, היא גורם נכבד בעובדה שמותג "אריאל" הנו מותג הכביסה המצליח והנמכר בישראל-זה 5 שנים ברציפות. בסרט "כתמי משפחה", הם מצליחים להעביר, בצורה יוצאת דופן, ייחודית ולא שגרתית את ערכי המותג של אריאל, הדוגל באבקת כביסה "בלי פשרות". בטוחני כי סרט שכזה, ישכיל להעביר מסרים אלו, בצורה אפקטיבית, גם בארצות, בעלות שפה ומנטליות זרים".