X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ויסוצקי
▪  ▪  ▪


למרות התחרות הגדולה בענף חברת ויסוצקי ממשיכה להוביל את שוק התה בישראל עם 78.1% נתח שוק
91% מהישראלים שותים תה, גידול של כ-6% לעומת 2001.
ויסוצקי ייצאה השנה בהיקף 2.5 מיליון דולר.
לראשונה תחל לפרסם את המוצרים ברוסיה.
לקראת החורף משיקה ויסוצקי פיתוח ישראלי מקורי - חליטות על בסיס צמחי תבלין- "חליטות הגליל".
רקע
שוק התה בישראל הינו שוק בגידול. התה שמוגדר כמוצר צריכה בסיסי הפך בשנים האחרונות למוצר פינוק "שווה לכל נפש". ממחקרים שערכה ויסוצקי במרץ השנה ניראה כי 91% מאוכלוסיה בישראל שותה תה בסיטואציות כאלה ואחרות, לעומת 86% מנתוני תקופה זהה בשנת 2001.
ויסוצקי אשר מתמודדת מול תחרות הולכת וגוברת של מתחרים חדשים הנכנסים לשוק ממשיכה להוביל את שוק התה בכל הקטגוריות. על-פי נתוני נילסן (כספי) לספטמבר 2004: ויסוצקי מובילה עם 78.1% נתח שוק , ליפטון עם 14%, ערבה עם 4.6%.
מובילות ויסוצקי לאורך השנים נזקפת לניסיון הרב שצברה באבחון הטעם הישראלי והיכולת לפתח בזמן, וליישם מגמות חדשות בענף.
שוק התה בישראל מוערך בכ-300 מיליון שקל בשנה עם קצב גידול שנתי של 4%. להערכתו של רוני וינשטיין, מנכ"ל תה ויסוצקי: " השנה צפוי השוק לגדול בכ-5%.
לדבריי וינשטיין יש קשר ישיר בין הגידול בתחום התה להתפשטות מגמת ה-Well Being הכלל עולמית.
מגמת ה-Well Being מביאה לידי ביטוי את העיקרון "להיות קשובים לגוף ולנפש" ומתבטאת ביישום אורח חיים מאוזן יותר, והקפדה על תזונה נכונה.
התה, אשר עשויי חומרים טבעיים בלבד, ללא קלוריות, הינו משקה הבריאות אשר נימצא במקום השני אחרי המים, לאורח חיים מאוזן.
מגמת ה-Well Being ניכרת בכל קטגוריות התה (שחור, ירוק, פונקציונאלי) במיוחד בקטגוריית חליטות הצמחים והפירות (אשר אינן מכילות קפאין) שעלתה במהלך 2004 ב-20%.
מגמת ה-Well Being אשר חדרה לכל תחומיי החיים היא זו שהנחתה את בניית האסטרטגיה התקשורתית החדשה של ויסוצקי שהסיסמא- "ויסוצקי- לחיות נכון" מובילה אותה.
הקמפיין שמבוצע באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי מגולל סיטואציות יומיומיות בחיי אנשים רגילים. הסיטואציות מתמקדות ב"חטאים הקטנים" המביאים בעקבותם את האמירה המוכרת-ממחר דיאטה, או ממחר נתחיל מחדש.
המלצת ויסוצקי, היא כאמור, להתחיל בשתיית תה במקום משקאות אחרים כי שינויים גדולים מתחילים בקטן.
הקמפיין בהשקעה מדווחת של 3 מיליון שקלים יעלה במהלך דצמבר בטלויזיה, רדיו, ומודעות בעיתונים.
שפת סמלים חדשים:
ויסוצקי תתחיל להדפיס על אריזות מוצריה סמלים שייקלו על הצרכן למצוא את ערכיו הבריאותיים של המוצר כולל טבלת קפאין המצביעה על רמת הקפאין של המוצר ביחס למשקאות עתירי קפאין אשר נימצאים בשוק.
בין הסמלים, סמלים המעידים על הימצאותם של אנטיאוקסידנטים בתה, ועל הוראות שמירת התה.
פיתוח חדש- "חליטות הגליל"- מחווה מיוחדת לרגל המעבר הקרוב למפעל בגליל.
חליטות הגליל"- סדרת חליטות על בסיס צמחי תבלין- פיתוח ישראלי של ויסוצקי, חדשני בתחומו. הסדרת כוללת שלושה מוצרים: מרווה- ולימונית, רוזמרין ונענע, ולואיזה-וזעתר והיא קושרת את התה לתחושות רומנטיות,שורשיות ורגועות והטעמים המייוחדים את הגליל בעיני הציבור הישראלי.
אותם צמחי התבלין שנקטפים ונחלטים בגינות הצימרים ובבתי הארחה בצפון מוגשים כעת על-ידי ויסוצקי.
סדרת "חליטות הגליל" עשויה חומרים טבעיים בלבד, אינה מכילה קלוריות ואינה מכילה קפאין כלל.
אורלי חרש, מנהלת השיווק של ויסוצקי: השקת סדרת "חליטות הגליל" נותנת מענה לצריכת הישראלי שהפך מתוחכם יותר ואנין יותר. לדברי חרש, ויסוצקי זוקפת לזכותה את ההצלחה בשינוי הרגליי הצריכה של הישראלים ואת הטמעת התה כחלק מתרבות הצריכה היומיומית.
סדרת "חליטות הגליל" תושק בעוד כשבוע בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר 13.90 שקל ל-25 שקיקים.
עוד תשיק ויסוצקי בחורף הקרוב:
תה קלאסי עם נגיעות נענע 1 גרם במטרה להגדיל את שוק התה השחור.
שוק מוסדי:
ויסוצקי מעמיקה פעילותה בשוק המוסדי לאחר שבשנים האחרונות הגדילה מכירותיה בשוק זה ב-25%. גידול זה משקף את הפוטנציאל העצום בתחום ואת הפופולריות הגוברת של שתיית תה בבתי קפה, מסעדות, בתי מלון, וספא בישראל.
לדברי חרש "התה ניתפס כיום כמשקה אופנתי, עכשווי ובריאותי ונחשב לשחקן מוביל במסעדות ובתי קפה ללא אבחנה בין חורף וקיץ ובין צעירים למבוגרים. הצרכן הישראלי פתוח לחדושים וטעמים חדשים".
לאחר הצלחת סדרת Top Selection אשר פותחה לפני כשנתיים במיוחד עבור בתי הקפה, המסעדות, בתי המלון והספא והימצאותה ביותר מ-120 נקודות מכירה מעמיקה כעת ויסוצקי פעילותה בתחום המשרדים.
מתצפיות ומחקרים שערכה עולה כי עובדי המשרדים, מנהלים לצד עובדים מחפשים גיוונים רבים ככל האפשר לשתייה חמה. לאחר פיילוט מוצלח במשרדים מובילים בתחומם ברחבי הארץ משיקה ויסוצקי ערכת תה למשרדים המזכירה בעיצובה "בית בובות" אשר ניתלה על הקיר. הערכה "בית התה של ויסוצקי" מהווה חגיגה של טעמים וניחוחות וכוללת תה שחור לסוגיו, תה ירוק, וחליטות צמחים ופירות סה"כ 12 טעמים.
לדבריי חרש, קונספט "בית התה של ויסוצקי "משלים מהלך רחב היקף בו ויסוצקי מחנכת לאורח חיים בריא בכל שעה משעות היום ובכל סיטואציה- בייחוד בזמן העבודה בו אנו מבלים את עיקר היום.
לדברי חרש, ערכת "בית התה של ויסוצקי" צפויה להיכנס ליותר מ-1500 נקודות צריכה.
שווקים בינלאומיים:
לראשונה מעלה ויסוצקי סרט פרסומת ברוסיה.
ויסוצקי הישראלית אשר החלה לייצא לשוק האמריקאי לפני כשבע שנים נהנית כיום מהצלחה חסרת תקדים בארה"ב, ברוסיה ובאנגליה.
ייצוא לרוסיה:
חברת ויסוצקי אשר הוקמה ברוסיה בשנת 1849 נהנית מגל רטרו אשר תוקף את הציבור הרוסי. לאחר פיילוט מוצלח שקיימה ויסוצקי ברשת "7 יבשות" היוקרתית שבמוסקבה משיקה ויסוצקי סדרת תה ייחודית הכוללת מוצרי תה שחור, תה ירוק וחליטות- סה"כ 16 מוצרים אשר הוטעמו בקפידה לחיכו וטעמו של הצרכן הרוסי. הסדרה תשווק באמצעות חברה רוסית המתמחה בהפצת מוצרי מזון ליותר מ-1000 נקודות מכירה.
בשלב הראשון תמקד פעילותה בעיקר באזור נובו-סבירסק בה צריכת התה לנפש היא מהגבוהות בעולם. המהלך כולו ייתמך בקמפיין פרסומי רחב היקף הכולל קמפיין טלוויזיה, וקמפיין מודעות באמצעות משרד הפרסום תל-אביב- מוסקבה אשר מלווה את ויסוצקי בחדירה לשוק זה.
לדברי ויינשטיין, "אנו צופים נתח שוק של כ-3% בתקופת זמן של חמש שנים המהווים כ- 4,500 טון תה בשנה המוערכים ב- 30 מיליון דולר בשנה. ( לשם השוואה בישראל נצרכים כ-2000 טון בשנה בלבד).
ייצוא לארה"ב :
לפני 3 שנים החלה ויסוצקי לייצא מארזים מיוחדים לערוץ הקניות QVC האמרקאי. ויסוצקי נבחרה כספק יחיד של מוצרי התה של הערוץ, וכיום מנהלת מו"מ מתקדם מאוד במטרה להכניס מוצרים נוספים לרבעון הראשון של השנה כולל מוצרי תה קר.
לויסוצקי נתח שוק של 80% משוק התה בנקודות מכירה של ריכוזי יהודים וישראלים, ובאחוז דומיננטי יותר במחלקות הכשרות ברשתות השיווק המובילות במזרח ומערב ארה"ב. נכון להיום ויסוצקי במו"מ מתקדם להתפרס גם למדפים הלא כשרים ברשתות השיווק הגדולות.
ייצוא לאנגליה:
השנה, באמצעות פניית ערוץ הקניות האנגלי סיפקה ויסוצקי 1000 תיבות עץ אשר נמכרו בספוט אחד של חשיפה- תוך שלוש דקות נמכרו כל התיבות!
כעת אנו נמצאים בסיום מו"מ מוצלח אשר יניב כניסה בווליום משמעותי דרך ערוץ הקניות לשוק האנגלי.

תאריך:  28/11/2004   |   עודכן:  28/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il