"פז חימום ביתי" יוצאת בקמפיין לסולר ונפט לחימום הבית בחורף:
במסגרת הקמפיין יינתנו הטבות ומתנות אטרקטיביות.
היקף ההשקעה בקמפיין כ-600,000 שקל תחת הסלוגן: "אצלנו זה בוער יותר".
"פז" חברת הדלק המובילה בישראל יוצאת בקמפיין לסולר ונפט לחימום הבית בחורף.
הקמפיין בעלות של כ-600,000 שקל יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן- אריקסון, ברדיו ארצי, מודעות בעיתונות, שילוט ע"ג אוטובוסים ודיוור ישיר, תחת הסיסמא: "אצלנו זה בוער יותר".
במסגרת הקמפיין: כל המזמין נפט או סולר יוכל לקבל הטבות ומתנות אטרקטיביות לפי בחירתו ביניהם: ערכה לחורף הכוללת צעיף כפפה וכובע פליז, פריסה ל-3 תשלומים בכרטיס אשראי ללא ריבית, 40 שקלים הנחה למשלמים בישראכרט תמורת כוכבים ועוד.
יורם בן עמי, מנהל הסחר מסר כי: חברת "פז" עושה מאמצים רבים להילחם ולהגביר את המודעות של הצרכנים לתופעה מוכרת של "חאפרים" המוכרים נפט וסולר מהולים במחירים זולים שבסוף עולים לצרכן ביוקר. הקמפיין נועד להעביר את המסר שבחברת פז לא מתפשרים על איכות החומר, שבוער הרבה יותר זמן ויחד עם זאת ניתן ליהנות ממחירים אטרקטיביים, מתנות, הטבות ומבצעים מחממים".
הקמפיין עולה בימים אלה למשך כחודש.