חברת בזק און-ליין מתגייסת לשירותרום
תתרום לשירותרום פעילות של מעל 450 נציגי שירות ביותר מ-100 עמדות ממוחשבות לקבלת שיחות של תורמים.
בזק און-ליין תהיה נותנת חסות מרכזית של השירותרום 2004 שיערך בנר ראשון של חנוכה, ב-7.12 ותרומותיו יועברו לאגודה למען החייל. במסגרת תרומתה, תפעיל בזק און-ליין מעל 100 עמדות ממוחשבות לקבלת שיחות, אותן יאיישו במהלך יום השידורים יותר מ-450 נציגי שירות.
כדי להירתם לפעילות למען השירותרום, הפנתה בזק און-ליין את השיחות שאמורות להתבצע מהעמדות שישתלבו ביום ההתרמה, למוקדים אחרים שלה, וגייסה לשם כך נציגי שירות רבים נוספים. בסה"כ מוערכת הפעילות של נציגי השירות בכ-100,000 שקל.
בזק און-ליין תנהל את הפרויקט באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, שיאפשרו לפונים למוקדי ההתרמה לקבל מענה מהיר ויעיל, עם המתנה מינימלית. באמצעות מערכת CRM יתועדו כל הפניות הנכנסות, ותבוצע סטטיסטיקה על היקף ההתרמה. באמצעות מערכת ACD יופעל מערך בקרה, שיתן נתונים על מספר הממתינים למענה, ועל מספר השיחות הנכנסות בכל רגע נתון. כמו כן יחושבו נתונים, כמו ממוצע שיחות לשעה, זמן ממוצע למענה וזמן שיחה ממוצע.
בזק און-ליין הוקמה בשנת 2000, והינה החברה הגדולה בישראל המתמחה בשירותי call center, מערכות מענה קולי. החברה מציעה את מלוא הפתרונות בתחום החל משירותי טלמרקטינג, מוקדי שירותי לקוחות, טלמיטינג, ביצוע סקרים ועד לבניית מאגרי מידע. לחברה מעל 1000 עובדים מיומנים הפועלים במוקדים שונים. המוקדים מצוידים בפיתוחים טכנולוגיים המתקדמים ביותר בעולם. בין לקוחות החברה: אסם, יס - שידורי לוויין, אגד, מפעל הפיס, פלאפון, נטוויז'ן, ג'ונסון & ג'ונסון, פיאט, בנק לאומי, הפניקס ומנורה.