X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק און-ליין
▪  ▪  ▪

חברת בזק און-ליין מתגייסת לשירותרום
תתרום לשירותרום פעילות של מעל 450 נציגי שירות ביותר מ-100 עמדות ממוחשבות לקבלת שיחות של תורמים.
בזק און-ליין תהיה נותנת חסות מרכזית של השירותרום 2004 שיערך בנר ראשון של חנוכה, ב-7.12 ותרומותיו יועברו לאגודה למען החייל. במסגרת תרומתה, תפעיל בזק און-ליין מעל 100 עמדות ממוחשבות לקבלת שיחות, אותן יאיישו במהלך יום השידורים יותר מ-450 נציגי שירות.
כדי להירתם לפעילות למען השירותרום, הפנתה בזק און-ליין את השיחות שאמורות להתבצע מהעמדות שישתלבו ביום ההתרמה, למוקדים אחרים שלה, וגייסה לשם כך נציגי שירות רבים נוספים. בסה"כ מוערכת הפעילות של נציגי השירות בכ-100,000 שקל.
בזק און-ליין תנהל את הפרויקט באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, שיאפשרו לפונים למוקדי ההתרמה לקבל מענה מהיר ויעיל, עם המתנה מינימלית. באמצעות מערכת CRM יתועדו כל הפניות הנכנסות, ותבוצע סטטיסטיקה על היקף ההתרמה. באמצעות מערכת ACD יופעל מערך בקרה, שיתן נתונים על מספר הממתינים למענה, ועל מספר השיחות הנכנסות בכל רגע נתון. כמו כן יחושבו נתונים, כמו ממוצע שיחות לשעה, זמן ממוצע למענה וזמן שיחה ממוצע.
בזק און-ליין הוקמה בשנת 2000, והינה החברה הגדולה בישראל המתמחה בשירותי call center, מערכות מענה קולי. החברה מציעה את מלוא הפתרונות בתחום החל משירותי טלמרקטינג, מוקדי שירותי לקוחות, טלמיטינג, ביצוע סקרים ועד לבניית מאגרי מידע. לחברה מעל 1000 עובדים מיומנים הפועלים במוקדים שונים. המוקדים מצוידים בפיתוחים טכנולוגיים המתקדמים ביותר בעולם. בין לקוחות החברה: אסם, יס - שידורי לוויין, אגד, מפעל הפיס, פלאפון, נטוויז'ן, ג'ונסון & ג'ונסון, פיאט, בנק לאומי, הפניקס ומנורה.

תאריך:  29/11/2004   |   עודכן:  29/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il