X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אי.אר.רן.
▪  ▪  ▪

הרשתות המובילות מצטרפות לרשימת מכבדי הצ'קים: סקאל אלקטריק, טרקלין חשמל, מחסני חשמל, קסטרו, סקאל ספורט וטויס אר אס מתחילות לכבד צ'קים בסניפים
חברת אי.אר.אן ישראל (ERN), ספקית שירותי אבטחת פירעון צ'קים, חתמה לאחרונה על שורה של הסכמים עם רשתות מובילות, במסגרתם יכבדו צ'קים באמצעות שירות אבטחת פירעון הצ'קים של החברה. בין הרשתות ניתן לציין את רשתות חנויות החשמל - "מחסני חשמל", "טרקלין חשמל" ו"סקאל אלקטריק", רשתות האופנה "קסטרו", "סקאל ספורט" ורשת חנויות הצעצועים "טויס אר אס".
השירות שמעניקה אי.אר.אן מבוצע באמצעות קורא צ'קים המושכר לבתי העסק, באמצעותו מעביר בית העסק את פרטי הצ'ק למוקד החברה ומקבל תשובה תוך מספר שניות. במידה שהצ'ק מאושר (כ-95% מהצ'קים מאושרים) מבטיחה אי.אר.אן את כיסוי הצ'ק. המשמעות לבעל העסק היא 0% צ'קים חוזרים.
רשת מחסני חשמל כבר מקבלת צ'קים ב-5 מסניפי הרשת ובשבועות הקרובים תכבד צ'קים בכל 14 חנויות הרשת. גם רשת טרקלין חשמל החלה בפיילוט בחמישה סניפים וצפויה להרחיב את פעילותה לכלל הרשת בחודשים הקרובים, רשתות סקאל אלקטריק וספורט, המונות כ-100חנויות, יכבדו צ'קים לאחר שלא היו מוכנות לקבל צ'קים עד כה מלקוחות. רשת טויס אר אס החלה לקבל צ'קים ב-3 סניפים בשלב הראשון ותוך מספר שבועות, תכבד צ'קים בכל סניפי הרשת.
רשת קסטרו החלה לכבד צ'קים בכל 84 חנויות הרשת לאחר ניסוי מוצלח שערכה הרשת בחנויות בראשל"צ, חולון, בת ים וקניון איילון.
עופר ארז, מנכ"ל אי.אר.אן, מסר כי בתי עסק, אשר מכריזים במוצהר כי הם מכבדים צ'קים, מכפילים תוך שלושה חודשים את מחזור הצ'קים המתקבלים בבתי העסק שלהם. צרכן שמשלם בצ'קים יוצר אשראי חוץ-בנקאי המתקבל ישירות מהסוחר. בחלק מענפי המסחר, כמו מוצרי חשמל ריהוט ומוסכים, בהם מדובר בעסקאות בהיקפים גדולים שלעתים חורגים ממסגרת האשראי שמקצות חברות כרטיסי האשראי, בתי-עסק שאינם מכבדים צ'קים עלולים להחמיץ עסקאות".
עוד אמר ארז כי "באמצעות הצ'ק ניתן לחלק את התשלום בצורה הנוחה לצדדים. יש לקוחות שמעדיפים צ'קים מסיבות פסיכולוגיות שנוגעות בעיקר לשליטה בהוצאות. למשל, קל יותר לבטל צ'ק במקרה של כשל תמורה. הרשתות הגדולות מבינות את היתרון של הצ'ק עבור קהל הצרכנים. יחד עם זאת קיים עדיין החשש מצ'קים חוזרים ולכן הן פונות לשירותי אי.אר.אן."
אודות אי.אר.אן:
אי.אר.אן היא ספקית שירותי אבטחת פירעון צ'קים לחברות ועסקים בישראל. החברה הוקמה בישראל על ידי רוני נתנזון שבבעלותו חברה נוספת המספקת שירותים דומים בארצות הברית. לחברה כיום כ-4,000 לקוחות פעילים בישראל. בין לקוחותיה ניתן למנות את רשתות סונול, זארה, טרקלין חשמל, בסט-ביי, קרסו, מרצדס, צ'מפיון מוטורס, לי-קופר, מגה-ספורט, רנואר, בוניטה, אשה אשה, נעלי אלדו, כפר השעשועים ועוד. החברה סולקת בכל חודש יותר מ-100,000 צ'קים בסכומים של עשרות מיליוני שקל. מאז הקמתה ב-2001 ועד היום סלקה החברה צ'קים מעל חצי מיליארד שקל. החברה מעסיקה יותר מ-60 עובדים בראשון לציון. מנכ"ל החברה הוא עופר ארז.

תאריך:  30/11/2004   |   עודכן:  30/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il