X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ויסוצקי
▪  ▪  ▪

הקור הגדול של השבוע האחרון הביא לגידול של 25% במכירות תה ויסוצקי.
לרגל פתיחת עונת התה מעלה ויסוצקי קמפיין תדמיתי תדמיתי
תחת הסיסמא "ויסוצקי - לחיות נכון".
השקעה מדווחת של 3 מיליון שקלים.
חברת ויסוצקי, המובילה את שוק התה בישראל, יוצאת השבוע בקמפיין תדמיתי רחב היקף בהשפעת מגמת ה-Well Being הכלל עולמית.
מגמת ה-Well Being מביאה לידי ביטוי את העיקרון "להיות קשובים לגוף ולנפש" ומתבטאת ביישום אורח חיים מאוזן יותר, והקפדה על תזונה נכונה.
לדברי אורלי חרש, מנהלת השיווק של ויסוצקי: "מגמת ה-Well Being אשר חדרה לכל תחומיי החיים היא זו שהנחתה את בניית האסטרטגיה התקשורתית החדשה של ויסוצקי שהסיסמא - "ויסוצקי- לחיות נכון" מובילה אותה".
שוק התה בישראל מוערך בכ-300 מיליון שקל בשנה עם קצב גידול שנתי של 4%. להערכתו של רוני וינשטיין, מנכ"ל תה ויסוצקי: " השנה צפוי השוק לגדול בכ- 5%". לדבריי וינשטיין יש קשר ישיר בין הגידול בתחום התה להתפשטות מגמת ה- Well Being הכלל עולמית.
הקמפיין שמבוצע באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי מגולל סיטואציות יומיומיות בחיי אנשים רגילים. הסיטואציות מתמקדות ב"חטאים הקטנים" המביאים בעקבותם את האמירה המוכרת- ממחר דיאטה, או ממחר נתחיל מחדש.
המלצת ויסוצקי, היא כאמור, להתחיל בשתיית תה במקום משקאות אחרים כי שינויים גדולים מתחילים בקטן.
הקמפיין בהשקעה מדווחת של 3 מיליון שקלים יעלה במהלך דצמבר בטלוויזיה, רדיו, ומודעות בעיתונים.

תאריך:  26/12/2004   |   עודכן:  26/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שיר קלמנסון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם רדיו תל אביב; תחנת הרדיו FM102, רדיו תל אביב, עולה עם אתר אינטרנט חדש ומשודרג, בכתובת: www.102fm.co.il
יחסי ציבור
- הודעה מטעם רשת אופטיקה מרקוביץ
אורי בר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם גיוון אימג'ינג
יעל קופר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אגנטק
ליאנה בן אבנר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם "קידום לך תצטיין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il