רשת אופנת מתאים לי נכנסת בימים אלה לתחום ההלבשה התחתונה, בהשקעה כוללת של למעלה מ-5 מיליון ש"ח.
ההלבשה התחתונה תשווק ב-54 סניפי הרשת, תחת שני מותגים שונים: האחד - תחת המותג ML - קו המיועד לנשים ממידת 42 ומעלה, והשני תחת המותג FOR 2 (פור-טו) המיועד לנשים בהריון.
קולקציית ההלבשה התחתונה תשווק במחלקות נפרדות כמתמחות באופנת הלבשה תחתונה. המחלקות יכללו בין היתר: תחתונים, חזיות, גרביונים, גרביים, מחוכים, בייבי דול וגופיות.
אבי מלכה, מנכ"ל מתאים לי מסר כי החברה החליטה להיכנס לתחום כחלק מאסטרטגיה להרחבת תמהיל המוצרים שהרשת מציעה תחת קורת גג אחת. מלכה צופה כי קו ההלבשה התחתונה יהווה כ-8% מהקניות ברשת המסתכם בכ-11 מיליון ש"ח, בשנת הפעילות הראשונה.
עוד מסר מלכה כי את הקו החדש תייבא הרשת מצרפת ומגרמניה ותשווק בארץ במחירים אטרקטיביים, דוגמת: חזיה 119 ש"ח, תחתון 49 ש"ח.
רשת אופנת מתאים לי מונה 54 סניפים ומהווה 67% משוק המידות הגדולות בישראל. מחזור המכירות של מתאים לי הסתכם בשנת 2001 ב-137 מיליון ש"ח, עלייה של 36% לעומת אשתקד.