X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס-עלית
▪  ▪  ▪

דליה מנדלמן-זוננפלד, מנכ"ל חברת הקפה של שטראוס-עלית, הכריזה היום על השקה מחודשת של קפה ארומה של עלית
בהיקף השקעה של 9 מיליון ש"ח
חברת הקפה של עלית משיקה מחדש את קפה ארומה - קפה נמס מגורען בטעם חדש ועשיר, בעיצוב חדש של צנצנת ותווית. קפה ארומה החדש עשוי מתערובת פולים מובחרת והוא מצטיין במרקם עשיר, בארומה ובטעם נפלאים. תחת מותג ארומה יהיו 3 מוצרים: ארומה - קפה נמס מגורען, ארומה מעודן וארומה נטול קפאין.
במקביל, חברת הקפה של עלית משיקה לראשונה את מותג העל "עלית קפה" ליצירת משפחה מבודלת של תתי מותגים. מותג העל "עלית קפה" נשען על ערכי מותג הבית "עלית" ומחזק אותו תוך הדגשת מומחיותה של שטראוס-עלית בייצור קפה.
מותג העל "עלית קפה" יהווה מטרייה אחת ובמהלך אסטרטגי שיימשך עד סוף שנת 2005 - יכנסו תחתיו כל מותגי הקפה של עלית (קפה נמס עלית, ארומה, פלטינום, טורקי).
עיקרי המהלך האסטרטגי כוללים השקת לוגו "עלית קפה", השקת אסטרטגיה תקשורתית חדשה: "עלית קפה - בדיוק כמו שאני אוהב", מינוף מומחיותה של עלית בקפה וכאמור, השקה מחודשת של קפה ארומה כשלב ראשון בהשקת מותג העל "עלית קפה".
על מותג עלית קפה ארומה:
תהליך פיתוח קפה ארומה החדש נמשך כשנתיים וחצי על-ידי מיטב הטכנולוגים של עלית, שיצרו תערובת הייחודית לו, תוך בחירה קפדנית של זני הקפה, שכלול שיטות הקלייה ושימוש בטכנולוגיה והציוד המתקדמים בעולם. בתהליך עיצוב המוצר (צנצנת ותווית) השתתפו חברות בינלאומיות וישראליות. קפה ארומה החדש עשוי מתערובת פולים מובחרת והוא מצטיין במרקם עשיר, בארומה ובטעם נפלאים.
מיומנותו ומקצוענותו של צוות פיתוח מוצרי ארומה מגורען ניכרים ב-3 תחומים עיקריים: הראשון, הכרת הצרכן והעדפות הטעם שלו. השני, הכרת טעם זני קפה בעולם ושילובם בתערובת קפה ליצירת מוצר עם הרמוניה של טעמים וייחוד. השלישי ולא פחות חשוב, הינו ידע וטכנולוגיית ייצור קפה נמס בין המתקדמות בעולם המאפשרות ייצור מוצרי קפה נמס באיכות המתאימה לכל צרכן וצרכן, תוך שמירת טעם המוצר לאורך זמן.
ממבחני טעימה שערכה עלית, עולה, כי ארומה של עלית הוא הקפה המגורען הטעים והמועדף ביותר. קפה ארומה החדש פונה לקהל יעד של צעירים מעודכנים בגילאי 25-30 והוא נתפס כקפה עכשווי וישראלי, בעל אופי וטמפרמנט.
מותג ארומה יכלול 3 מוצרים בעיצוב חדש של צנצנת ותווית: ארומה - קפה נמס מגורען בטעם חדש ועשיר, ארומה מעודן וארומה נטול קפאין.
מחיר מומלץ לצרכן: 25.15 ש"ח (200 גרם). ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.
השקת הארומה החדשה תלווה בקמפיין פרסום נרחב באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, תחת הסיסמא: "עלית קפה - בדיוק כמו שאני אוהב." מסע הפרסום יכלול פרסום בטלוויזיה, מדיות נוספות, יצירת חווית התנסות לצרכן ופעילות ענפה בנקודות המכירה.
דליה מנדלמן-זוננפלד: "שטראוס-עלית מובילה את שוק הקפה הנמס בישראל עם נתח שוק של 60%. סוד ההצלחה שלנו לאורך השנים, הוא שאנו בעלית יודעים לעשות קפה בדיוק כמו שהצרכן הישראלי אוהב, וזאת בזכות מומחיות והיכרות עמוקה עימו, כי הרי כשאתה מכיר מישהו היטב אתה יודע בדיוק איך הוא אוהב את הקפה שלו. המומחיות שלנו היא להפיק מהקפה את הטעמים המשובחים ביותר, ליצור שילוב מיוחד וקולע, ויותר מכך - לשמור על טעמו העקבי של המוצר, כך שבכל פעם הצרכן יקבל בדיוק את אותו קפה שהוא אוהב. שילוב נדיר של מומחיות והיכרות עם חוויית הקפה הישראלית, מאפשר לנו להציע מגוון מוצרי קפה שכולם מתאימים בדיוק לטעם ולאופי הישראלי".
עוד הוסיפה דליה מנדלמן-זוננפלד: "חברת הקפה של עלית משקיעה למעלה מ- 50 שנה מאמץ ומשאבים רבים בלמידת הרגלי צרכן הקפה הישראלי והעדפות הטעם שלו. עם השנים טעמו של הישראלי התפתח, השתבח והפך מגוון ואנין. עלית קפה מציעה מוצרי קפה שונים, במרקמים ובחוזקים שונים, טעמים מחוספסים ויצריים, מרקמים קטיפתיים, טעמים מוכרים ועוד".

תאריך:  16/01/2005   |   עודכן:  16/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il