"פרסיל - כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ"
"הנקל סוד" עולה מחדש בקמפיין טלוויזיה בהיקף של כ-3 מיליון שקלים לאבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הניקיון".
"הנקל סוד" עולה מחדש בקמפיין טלוויזיוני לאבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הניקיון", בהיקף של כ-3 מיליון שקלים. על הקמפיין, אשר יימשך כשלושה שבועות, אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO".
הקמפיין יכלול סרטון פרסומת בערוצים 2, 10, 24 ובערוצי המגזר הרוסי בגרסאות של 30 ו-15 שניות. את הקמפיין מלווה הסיסמא המוכרת והמזוהה עם המותג: "פרסיל - כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ", המחזקת את הרעיון של הניקיון היסודי המתאפשר באמצעות אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הניקיון".
שרון סמרי, מנהלת שיווק דטרגנטים ב"הנקל סוד", מסבירה כי הקמפיין משלב בין הקונספט הבינלאומי של המותג פרסיל, המתבטא במסר המדעי והדגשת עולם הסיבים, לבין התאמת הקמפיין לצרכן הישראלי, המתבטאת בשימוש במומחית אישה.
בסרטון הפרסומת נראית בחורה הנרגשת לגלות כי ירדה במשקל ובבואה ללבוש מכנס לבן מגלה כתם על המכנס. מהמראה יוצאת אליה המומחית המזמינה אותה להיכנס לעולם הסיבים של המכנס ולגלות כיצד כדוריות הניקיון הירוקות באבקת פרסיל פועלות כמסיר כתמים והכדוריות הכחולות מסירות את הכתם לחלוטין. והתוצאה - הניקיון היסודי והאיכותי של פרסיל.
קרדיטים:
הפקה : חברת פוזיטיב ג'ינג'ר
מפיק: ראובן ברדך
במאי: רוני גרובר
שחקניות: שירי הלר וענת הראל
קופירייטר: נועם פתחי
ארט : איציק זוננשטיין