קלאברים רוקדים ברחוב
Esc מפעילה צוותי קלאברים בכל הארץ במסגרת פעילות קד"מ לקמפיין המיוזיק סליידר עם MP3 באמצעות חברת young.
הקמפיין, בהשקעה של 3 מיליון שקל, עלה בתחילת ינואר בטלוויזיה, בעיתונים ובאינטרנט.
אפילו ותיקי תל-אביב שכבר מכירים את נפלאות העיר לא האמינו למראה עיניהם: קבוצת קלאברים לבושים בסטייל מיוחד ויוצא-דופן מרקדים להם ברחוב דיזינגוף בדממה מוחלטת, כשמוזיקת טראנס בוקעת מאוזניות אישיות. תגובות העוברים ושבים נעו בין פליאה של אזרחים וותיקים לבין התלהבות של צעירי ארצנו. כולם ידעו לזהות שהם את הריקוד הזה כבר ראו בטלוויזיה.
"מיוזיק סליידר", הקמפיין למכשיר הסלולרי החדש שפתח את השנה השלישית בחיי המותג הסלולרי לצעירים, קיבל חיזוק רועש, אבל בשקט. במסגרת פעילות הקד"מ מסתובבים ברחבי הארץ קבוצת רקדנים ודיילים הרוקדים עם ה"מיוזיק סליידר" ואוזניות. מטרת פעילות הקד"מ היא להביא להיכרות והתנסות במכשיר המשמש כתיבת המוזיקה האישית הכוללת MP3 במחיר אטרקטיבי לצעירים.
בדומה לסרטון הפרסומת, בו מגיעה ניידת משטרה לסגור מסיבה, שלח המותג הסלולרי קבוצת קלאברים שירקדו ליד תחנת מטה מחוז תל-אביב ברחוב דיזינגוף. החבורה המרקדת מופיעה גם באזור המועדונים בתל-אביב, בבאר-שבע, ירושלים, הרצליה, חיפה וראשון-לציון.
פעילות הקד"מ מבוצעת על ידי חברת young מקבוצת גרטלר-דוידוב, חברת שיווק לצעירים המתמחה בפעילויות קד"מ תדמיתיות. מזה שנה ש- young מוציאה לפועל אירועים, הפקות וקד"מ של המותג Esc ורדיו 99Esc.
Esc וקב' סולגוד תקשורת, הביאו לישראל לאחרונה את הסלולרי החדש SK music slider בעל נגן ה-MP3, המככב בזירת המסיבות השקטות העולמית, ועלו בקמפיין למכשיר. הקמפיין, בהשקעה של 3 מיליון שקל עלה בטלוויזיה, בעיתונים ובאינטרנט. הקמפיין מוכיח כי המוסיקה לא נמצאת רק במועדונים, אלא עוברת לזירה אחרת, והופך את הסלולארי לתיבת מוסיקה אישית ניידת, אותה ניתן לקחת יחד איתך ולרקוד בכל מקום.