X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שוקי זיקרי
▪  ▪  ▪

שוקי זיקרי ו"אגיס" מרחיבים את קו מוצרי הטיפוח לשיער המשווקים ברשתות הפארם ומשיקים את: Shuki Zikri Loops,
סדרת מוצרים מבודלת לשיער מתולתל בהשקעה של 500,000 ש"ח
בימים אלו נערכים מבחני בד לשחקניות ודוגמניות מתולתלות שיככבו בקמפיין להשקת סדרת המוצרים החדשה, אשר יעלה באמצעות
משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
חטיבת מוצרי הצריכה של "אגיס" בשיתוף עם שוקי זיקרי, מעצב השיער הישראלי הבינלאומי המוביל, אשר הצליח להפוך למותג הצריכה היחיד בשוק מעצבי השיער בישראל, מותחים את סדרת מוצרי הטיפוח לשיער ומשיקים סדרת מוצרים מבודלת המיועדת לטיפוח ועיצוב שיער מתולתל תחת השם "Shuki Zikri Loops".
הסדרה החדשה משלימה את סדרת מוצרי השיער בקטגוריית מוצרי פרמיום שהשיקו "אגיס" ושוקי זיקרי בספטמבר 2003 ונחשבת להצלחה ברשתות הפארם עם מקום שני במכירות ונתח שוק של למעלה מ-11% בקטגוריית טיפוח ועיצוב השיער.
הסדרה "Shuki Zikri Loops" תכלול בשלב הראשון שלושה מוצרים:
1. שמפו חפיפה יומית לחידוש התלתלים לשיער יבש.
2. מרכך לחידוש התלתלים לשיער יבש.
3. לחות ללא שטיפה במרקם קל לעיצוב תלתלים.
בהמשך יתווסף לסדרת התלתלים מוצר רביעי בסדרה, טיפות סיליקון לחות לתלתלים.
המוצרים החדשים ישווקו באריזות אדומות אשר עוצבו ברוח הקונספט המינימליסטי והמתוחכם של המותג "שוקי זיקרי", אך יבודלו גראפית באמצעות הלוגו "Loops" אשר יובלט בצבע כחול. על כל אריזה תכתב בעברית תועלת המוצר והבעיות להן הוא מעניק פתרונות. כל מוצר מביא אמירה אישית של שוקי זיקרי האיש, מתוך חזונו ובחתימתו המקצועית האישית. כמו-כן, על כל אריזה מוטבע מספר חיוג לרשת המספרות של שוקי זיקרי אליו ניתן להתקשר על מנת לקבל הדרכה אישית מאנשי המקצוע ברשת המספרות ובמרכזי ההדרכה.
המוצרים ישווקו בטווח מחירים של 30-40 ש"ח, בכ-200 נקודות סלקטיביות:
סופר-פארם, רשתות הפארם, חנויות ג'יימס ריצ'ארדסון בטרמינל 3, חנויות הקוסמטיקה המובחרות ו-13 סניפי רשת המספרות ומרכזי ההדרכה "שוקי זיקרי".
במקביל להשקת סדרת המוצרים "Shuki Zikri Loops" יעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב" בהשקעה של 500,000 ש"ח. את הקמפיין תוביל שחקנית/דוגמנית מתולתלת אשר תיבחר בימים הקרובים. לכשיעלה, יכלול הקמפיין מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני הנשים והטיפוח, וכן פרסום בנקודות המכירה.
שוק מוצרי טיפוח ועיצוב השיער בישראל מגלגל כ-170 מליון שקל בשנה. מתוכם % 90 מהווים מוצרי הmass ו-10% מהווים מוצרי הסלון. קטגוריית מוצרי הפרימיום תחת המותג "שוקי זיקרי" תופסת כיום כ-11% מכלל השוק, בדומה לקטגוריות דומות בעולם.
חטיבת מוצרי הצריכה של "אגיס", המתמחה בתחום השיער, תופסת נתחי שוק של 15% משוק השמפו, 15% משוק צבעי השיער ולמעלה מ- 50% משוק עיצוב השיער.
אלחנן שקד מנכ"ל קרליין-נקה-נטורל פורמולה: "החלטנו לפתח את הסדרה החדשה לשיער מתולתל בלבד, לאחר קבלת תוצאות מחקרים שערכנו בהם עלה כי 60% מאוכלוסיית ישראל מתהדרת ברעמת שיער מתולתלת (ההגדרה מתייחסת לרמות שונות של תלתול, משיער גלי ועד מקורזל). כמו כן, התברר לנו כי שלושה מבין חמשת המוצרים הנמכרים ביותר בסדרת מוצרי "שוקי זיקרי" הנם מוצרים הפונים באופן מובהק לבעלי שיער מתולתל, וכי קרם הלחות המתלתל הינו המוצר הנמכר ביותר מביניהם. LOOPS תעניק מענה מושלם לקהל זה".
מייק זיקרי מנכ"ל בית שוקי זיקרי: "שנה וחצי מיום השקתם, מוצרי טיפוח השיער "שוקי זיקרי" תפסו נתח שוק נכבד ביותר. מעבר להיותה חידוש ישראלי בתחום זה, השקת הסדרה למתולתלות הנה שלב נוסף בהתפתחות המותג שוקי זיקרי הנתפס כאוטוריטה בתחום טיפוח ועיצוב השיער. בימים אלו אנו נמצאים במשא ומתן להפצת המוצרים לארה"ב ולאירופה".

תאריך:  01/02/2005   |   עודכן:  01/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il