במפעל "זוגלובק מאפים" הקימו לראשונה בתעשיית המזון צוות ילדים שילווה את פסי הייצור של הפיצה במפעל בטעימת המוצרים והבעת חוות דעת קולינרית.
מפעל "זוגלובק מאפים" (מקיבוץ ברור חיל) ביצע בימים אלו צעד מהפכני בתחום בדיקת איכות וטעם המוצרים. בעוד שבמפעלי מזון אחרים מוקמות קבוצות מיקוד או טכנולוגים בתחום המזון שאחראים על טעימת המוצרים, אישורם, שיפור המוצרים והבעת חוות דעת קולינרית, החליט מנכל מפעל "זוגלובק מאפים", מר איתן רוזנבלט, להקים צוות של 5 ילדים בגילאי 6-12 שיהיו אחראים על טעימות המוצרים, ביקורת, הצעות לשיפורים ושינויים ועוד.
מר רוזנבלט מציין, שלאור העובדה שרוב צרכני הפיצות המוכנות הם ילדים, הוחלט שמי שיכול להיות קבוצת הבקרה של המוצרים הם ילדים ולא מבוגרים ולכן טעמם של הילדים הוא מקצועי יותר ומייצג את טעמו של קהל הלקוחות הפוטנציאלי של אוכלי הפיצות.
חב' "זוגלובק מאפים" מקב' "זוגלובק" מהווה כיום כ - 29% מנתח השוק של הפיצות בישראל.
בישראל נמכרו בשנה האחרונה כ-5,750 טון פיצות מוכנות קפואות במחזור כספי של כ-160 מיליון שקל.