רשת בורגראנץ' ומותג הסלולר Esc מציגות "ראנץ' Esc" קונספט חדשני בענף המזון המהיר.
יוצאות בשת"פ אסטרטגי הכולל השקת מוצר מהפכני: "ראנץ' Esc" המורכב מ - 2 המבורגרים וביניהם לחמנייה שטוחה.
החדרת המוצר תלווה בקמפיין פרסום רחב ובמשחק אינטראקטיבי נושא פרסים בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
כחלק מהמטרה להמשיך להוביל במהלכים חדשניים בעולם הצעירים ובני הנוער, חברה רשת בורגראנץ ל-Esc, המותג הסלולרי המוביל בחדשנות ובעולם תוכן לצעירים. יחד משיקים בורגראנץ ו-Esc החל מחודש מרץ קונספט מרענן וחדש באמצעות שת"פ ראשון מסוגו בענף המזון המהיר.
ממחקרים שערכה לאחרונה רשת בורגראנץ' עלה כי בני נוער צורכים יותר המבורגר ביחס לקהלים אחרים, תדירות הביקור עומדת על 2.42 ביקורים בחודש.
חגית קמין סמנכ"ל השיווק ברשת בורגראנץ' מסרה כי: "המהלך הנוכחי מהווה נדבך באסטרטגיה של בורגראנץ' להוביל בחדשנות ומקוריות בתחום הצעירים ובני הנוער, תוך זיהוי הטרנדים האהובים ושילוב ביניהם על מנת לתת מענה לצרכי קהל היעד".
עוד מסרה קמין: מדובר במהלך נועז שבא להדגיש את הגמישות המוצרית של בורגראנץ' תוך התמקדות בצרכים הספציפיים של בני הנוער ומעקב מתמיד אחרי הטרנדים השולטים בעולם התוכן של הצעירים מתוך רצון לטפח קהל יעד זה".
לדבריה: ממחקרים שערכה הרשת עלה כי בני נוער מעדיפים את ההמבורגר הכפול, כאשר החלק המועדף עליהם בארוחה הינו הבשר. המוצר החדש עונה לפרמטר פונקציונאלי זה והן לפרמטרים אמוציונאליים ובעצם מדגיש את המסר כי רשת בורגראנץ' הינה רשת ישראלית המביאה להם את הדבר ה"חם" ביותר".
ניר שטרן סמנכ"ל השיווק של פלאפון מסר כי: "כמותג הסלולארי המוביל לצעירים חרטנו על דגלנו ליצור מפגשים חווייתיים עם צעירים במקומות בהם הם נמצאים. כמו כלל הפעילות ומוצרי Esc גם פעילות זו הינה פורצת דרך ומייצרת סדר יום חדש בתחום המזון המהיר".
במסגרת המהלך פיתחה רשת בורגראנץ' מוצר חדשני המהווה מהפך בעולם ההמבורגרים: 2 המבורגרים וביניהם לחמנייה שטוחה וירקות. המוצר הבלתי שגרתי שמותג תחת השם "ראנץ' Esc" מגיע במארז ייחודי בעיצוב חדשני ומדליק.
במסגרת השת"פ יוכלו רק לקוחות Esc ליהנות מ-50% הנחה בקניית ארוחת "ראנץ Esc". כל שצריך לעשות בכדי לקבל את ההנחה הוא להיכנס לאתר Esc.co.il ולהוריד קופון.
החדרת המהלך תלווה החל מחודש מרץ ולמשך חודש וחצי במשחק אינטראקטיבי - "טריוויה בהפוכה". במשחק יכול להשתתף כל מי שרכש ראנץ Esc או ארוחת ראנץ' Esc. המשתתפים במשחק יוכלו לזכות בכל שבוע במכשיר Esc עם MP3 Sk music slider הכולל 100 שקל לשיחות כל חודש למשך שנה. ועוד עשרות פרסים מיידים.
היקף ההשקעה בהחדרת המהלך כ- 1,500,000 שקל.
המבצע ילווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי הכולל: קמפיין טלוויזיה בערוץ 24 MTV, שילוט חוצות, רדיו, אינטרנט וקד"מ בסניפי הרשת.
על הקמפיין:
הסרט מתאר בטכניקה ייחודית. חייזרי Esc נוחתים בסניפי בורגראנץ' תוך החדרה אגרסיבית של המוצר החדש - בורגראנץ בהפוכה: קציצות בחוץ, לחמניה בפנים. כמו המבורגר רק בהפוכה.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: אורי לברון. מנהל קריאטיב: יונתן סטירין
ארטדיירקטור:אריאל ברנסון קופירייטרים: ליאור מאירי ושחר פילר מפיקה ראשית: רינת קינן סופרויזרית: יפעת גולדמן. תקציבאית: שרי ליכטיק חברת הפקה:מולה הפקות. בימאית: מיכל וולף.