X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ברק
▪  ▪  ▪

להשקת השלב השני יוצאת 013 ברק בקו תקשורתי חדש לאינטרנט המהיר, המלווה בקמפיין בו מככב השחקן גיא אריאלי. הקמפיין צולם בתורכיה בעלות של כמיליון דולר תחת הקונספט
"בחיים זה בלתי אפשרי אבל באינטרנט קשרים כאלה נוצרים בכל יום".
הקו התקשורתי החדש תחת הסיסמא "אינטרנט מהיר מהחיים" מלווה את כניסתה של 013 ברק לשלב השני בתוכניתה האסטרטגית: צמיחה מהירה בשוק האינטרנט המהיר. החברה סיימה בהצלחה את שלב א' באסטרטגיה, שלב החדירה לאינטרנט המהיר כשעברה לפני מספר חודשים את "קו" 120 אלף הלקוחות.
הקמפיין החדש שצולם בשווקים ובמסגדים בתורכיה מדמה שוק ססגוני הומה אדם בטהראן.
במרכז השוק מופיע בביטחון רב, בחור ישראלי עם חולצת טריקו עליה כתוב "קרבי זה הכי אחי".
האנשים בשוק מסתכלים עליו בהלם. הבחור מתעלם מהם וממשיך ללכת עד שהוא מגיע לבית קפה ערבי. הוא מתיישב ופותח שש בש. לפתע מופיע בחור איראני המתגלה כחברו הטוב של הישראלי. הם מתחבקים ופותחים במשחק שש בש. המסר המועבר בפרסומת:
"בחיים זה בלתי אפשרי אבל באינטרנט קשרים כאלה נוצרים בכל יום".
החברה בחרה את הקונספט "בחיים זה בלתי אפשרי אבל באינטרנט קשרים כאלה נוצרים בכל יום" כדי להבליט את יתרונה של 013 ברק: קשרים חדשים אשר לא היו יכולים להתקיים במציאות בשל פערי זמן, תרבות, מרחק, פוליטיקה ועוד, יכולים להתקיים בזכות האינטרנט של 013 ברק. לעולם הוירטואלי חוקים משלו.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של 013 ברק אומר כי "החברה היא כיום שחקן משמעותי בשוק, עם למעלה מ - 120 אלף לקוחות. בעולם בו האינטרנט הוא כלי מרכזי ליצירה ושמירה על קשר בין אנשים והמחיר והמהירות מאבדים מחשיבותם, מתכוונת 013 ברק לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח וזאת באמצעות מותג רגשי וחזק.
כדי לעשות זאת ביססנו את הקו הפרסומי החדש על עקרונות המותג של 013 ברק בשוק השיחות הבינלאומיות - לקיחת בעלות על עולם הרגש".
בהמשך לקמפיין ובהתאם לתוכנית, מוסיפה 013 ברק לחדש גם בתחום הפעילות העסקי. בימים אלה משיקה החברה קו מוצרים ופתרונות מיחשוב לעסקים על בסיס שורה של שיתופי פעולה אסטרטגיים עם: HP, IBM, סימנטק, מיקרוסופט, צ'ק פויינט וסיסקו.
קרדיטים:
מנהל תקשורת שיווקית 013 ברק: איל לוין
מנהל שיווק אינטרנט 013 ברק: יגאל ברקת
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
מנהל קריאייטיב: דיויד אדלשטיין
ארט דיירקטור: מיכל גונן
קופירייטר: גידי שמיר
מנהלת תכנון אסטרטגי: יעל ברזם
מנהלת לקוחות: דיתי קליין
סופרויזר: אורן דיבון
תקציבאי בכיר: רועי גפן
מנהלת מחלקת הפקה: דורית גווילי
מדיה: אמילי קריספין, שירה שריג
מפיקות: נטלי שזר וגלי שטרקמן
פוסט פרודקשן: jcs
חברת הפקה: קדישזון הפקות
במאי: נירית ירון
צלם: טובי הוכשטיין

תאריך:  24/03/2005   |   עודכן:  24/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il