רשת האופנה דן קסידי עולה בקמפיין פרסום חדש: קולקציית אביב- קיץ 2005 בכיכובה של עדי נוימן.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות' כולל עיתונות ארצית, שלטי חוצות וקטלוג להפצה בהיקף של כ-2 מליון שקל.
רשת האופנה דן קסידי עולה בקמפיין פרסום לקולקציית אביב- קיץ 2005 בכיכובה של עדי נוימן. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל עיתונות ארצית, שלטי חוצות בהיקף של 200 בילבורדים ו-1500 פוסטרים ומכוונים וקטלוג בהיקף של 500,000 עותקים. תקציב הקמפיין כ-2 מליון שקל.
הקמפיין לוקח אותנו למסע סביב העולם בהשראת הספארי הפראי באפריקה, השנטי בהודו, גני הפרחים באנגליה והמערב הפרוע. המשותף לכל הדגמים הוא מראה נשי, קליל צבעוני וחושני. הקמפיין מספר את סיפורה של אשה מערבית שנקלעה למדבר לחוויה של תעתועי מדבר, רוחות מזרח פראיות, שחרור ותשוקה..
רשת האופנה דן קסידי מונה כ-28 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת בן שטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979 ופועלת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. דן קסידי פועלת בקונספט של חנויות בוטיק המציעות קולקציות איכותיות, תוך מתן יחס אישי ושירות מיוחד לכל לקוחותיה. מפעל החברה ומשרדי ההנהלה ממוקמים באזור התעשייה של ראשל"צ, בשטח של כ-1,500 מ"ר. החברה מעסיקה 160 עובדים ומפעילה מועדון לקוחות ובו למעלה מ-30,000 חברות.
לאחרונה פתחה דן קסידי את חנות הדגל של החברה בנמל התעופה נתב"ג 2000 הממוקמת בקומת הדיוטיפרי וכן חנות נוספת באולם שחקים שבמתחם.
חברת דן קסידי הינה החברה הישראלית היחידה שזכתה להציג את האופנה שלה במתחם היוקרתי.