לאור ההצלחה חסרת התקדים של קמפיין הפרסום ל"קרליין דאודורנט נושם" חוזר "מיסטר ביג" לככב בגדול על מסכי הטלוויזיה בקיץ הקרוב.
תקציב הקמפיין נאמד בכ-חצי מליון דולר לאור ההצלחה חסרת התקדים, של קמפיין הפרסום ל"קרליין דאודורנט נושם" בשנה שעברה,יעלה שוב השבוע לאוויר, סרטון הפרסומת, בכיכובו של השחקן כריס נות' - המגלם את "מיסטר ביג" מהסדרה "סקס והעיר הגדולה".
לפני כשנה, השיקה "קרליין" את סדרת הדאודורנטים "דאודורנט נושם" ומנתוני "נילסן" עולה כי, ההצלחה המטאורית של קמפיין הפרסום בכיכובו של "מיסטר ביג" באוגוסט אשתקד, הביאה להכפלת נתח השוק של "קרליין" בקטגוריית הדאודורנטים ולהתנסות גדולה של המוצר, הודות ל"מיסטר ביג" הנחשב בעולם בכלל ובישראל בפרט לגבר האולטימטיבי, המבין נשים ומהווה אוטוריטה בכל הקשור לטיפוח ויופי".
סרטון הפרסומת, שנערך על-ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסלוגן: "דאודורנט נושם של קרליין - BIG IDEA, עולה השבוע הקרוב בהשקעה של כ-חצי מליון דולר ויוקרן במהלך חודשי הקיץ, בערוץ 2 ערוץ 10 ובערוץ המוסיקה 24.
בסרטון, "מיסטר ביג" הנחשב לגבר החלומות של נשים רבות ברחבי העולם, פונה לנשים בישראל ומדבר על ה"מולטי טאסקינג" הנשי והיכולת של הנשים להיות "סופר וומן" ולמלא תפקידים רבים בכל רגע נתון עם מגוון העיסוקים והפעילויות שעושה אישה במהלך היומיום, תחת הכותרת: מתי יש לה זמן לנשום ???.....
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק של קרליין: "החברה מתכוונת בקיץ הקרוב, לשמור על נתח שוק של כ-10%, באמצעות הקמפיין החדש הממצב את סדרת הדאודורנטים של "קרליין" כמותג צעיר וחדשני, תוך מתיחת תדמית המותג לצורך יצירת נאמנות בקרב הלקוחות, עם הדגשת הערכים המתקשרים לעולם התוכן של המותג: בידול, חדשנות, מובילות ודינמיות".
עוד מסרה שטרסמן: "מסקר שערכה קרליין, בקרב נשות ישראל, עולה כי: 61% מהנשים בארץ מכירות את "מיסטר ביג", כ-66% מהן חושבות שהוא גבר מצליח עם נשים, כ-52% מהן מסרו ש"מיסטר ביג" אטרקטיבי מאד בעיניהן וכ-40% מהנשים אמרו, כי "מיסטר ביג" מעורר אמון והיו שמחות לקבל ממנו המלצה".
סדרת הדאודורנטים הנושמים של קרליין, פותחה בטכנולוגיה חדשנית - עם קומפלקס ה"סנסיגאר" המהפכני, המעניק תחושת רעננות ואווריריות למשך שעות, במקביל ל-100% הגנה מלאה.