X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת הברום
▪  ▪  ▪

חברת הברום החוגגת יובל לפעילותה העסקית הינה: יצרנית הברום הגדולה ביותר בעולם עם כושר ייצור פוטנציאלי צפוי של כ-280 אלף טון בשנת 2006.
כושר הייצור במתקן בסדום נמצא בתהליך הגדלה בעוד 40 אלף טון בשנה.
במפעלי החברה, המונים כ-1,000 עובדים, מייצרים כ-50 מוצרים המיוצאים לרחבי העולם.
החברה, אשר השקיעה בשנת 2004 כ-12 מיליון דולר במחקר ופיתוח, רשמה עד היום כ-120 פטנטים ברחבי העולם.
מפעלי תרכובות הברום, הפועלים רבות לצמצום כמויות השפכים והפליטות לאוויר בעשרות אחוזים, השקיעו עשרות מיליוני דולרים במהלך חמש השנים האחרונות בנושאי איכות הסביבה.
חברת ברום ים המלח, ממגזר כיל מוצרים תעשייתיים, מציינת בימים אלה 50 שנים להיווסדה. החברה, שהחלה את דרכה כחברה ממשלתית בשנת 1955, הינה כיום יצרנית הברום הגדולה ביותר בעולם.
מפעלי החברה, המייצרים כ-50 מוצרים שונים המיוצאים לכל רחבי העולם, הינם אתרי הייצור לתרכובות ברום הגדולים, החדשניים והמתקדמים מסוגם בעולם. הברום ותרכובותיו משרתים את תעשיית האלקטרוניקה, הבנייה, המזון, הדלק, התרופות, חיטוי קרקע ומים, הצבעים, הקוסמטיקה ועוד. החברה השקיעה במהלך שנת 2004 כ-12 מיליון דולר במחקר ופיתוח ורשמה עד היום כ-120 פטנטים ברחבי העולם.
לאחרונה הודיעה החברה על תוכנית להרחבת כושר הייצור שלה במתקן בסדום בעוד 40 אלף טון לשנה. עם השלמת התכנית, הצפויה ב 2006 יגיע כושר הייצור פוטנציאלי לכ-280 אלף טון בשנה.
יוסי שחר, מנכ"ל כיל מוצרים תעשייתיים מסר כי, הגדלת כושר הייצור של המפעל הינה כתוצאה מהגידול בביקוש למוצרים מבוססי ברום, הנובע מהתאוששות הכלכלה העולמית, כמו גם מהירידה הצפויה בכושר הייצור של הברום בארה"ב ובסין, שתי יצרניות מובילות בתחום. בנוסף, סגירתו של מתקן לייצור ברום באירופה תרמה אף היא לגידול זה.
"נטלנו על עצמנו משימה לא פשוטה, לקיים איזון בין פעילות של תעשייה כימית המייצרת מוצרים חיוניים בשירות האדם, לבין שמירה על סביבה נקייה. אנו מאמינים במדיניות סביבתית מתקדמת, העוסקת בבחינה מתמדת במחקר ובשיפור של נושאי איכות הסביבה השונים, תוך מתן מענה ופתרון לכל בעיה. המחויבות הגדולה שלנו לשמירה על הסביבה מוצאת את ביטוייה בהשקעות גדולות, ובטיפול אינטנסיבי בנושאי תקינה, נהלי עבודה ותהליכי ייצור. כך אנו ניצבים לא רק בחזית התעשייה הכימית העולמית בתחום הברום, אלא גם בחזית העולמית בנושאי אחריות סביבתית וקהילתית" הדגיש שחר.
מפעלי הברום, הפועלים רבות לצמצום כמויות השפכים והפליטות לאוויר בעשרות אחוזים, השקיעו עשרות מיליוני דולרים במהלך חמשת השנים האחרונות בנושאי איכות הסביבה. יתרה מזו, תכנית הפיתוח והרחבת כושר הייצור כוללים בשנים האחרונות השקעה של כ-20% בשמירה ובשיפור של איכות הסביבה.
קבוצת הברום מעניקה את שירותיה ל-5,000 לקוחות הפרוסים על פני חמש יבשות. במסגרת הקבוצה פועלות כ-20 חברות בת המפעילות את מערך השיווק של החברה בעולם. מערך ההפצה של החברה כולל צי גדול של איזוטנקים - אמצעי שינוע ייחודיים לתעשיית הברום.
אודות כיל מוצרים תעשייתיים
כיל מוצרים תעשייתיים, מקבוצת כימיקלים לישראל, מתמחה בהפקת ברום, מלח, מגנזיה וכלור מתמלחות ים המלח. המגזר מייצר ומשווק לאלפי לקוחות בחמשת היבשות, בשווקי העולם מגוון תרכובות ברום (המשמשות בעיקר כמעכבי בעירה), ברומידים לתעשייה, לחקלאות ולטיפול במים, וכן מגוון מוצרי מגנזיה ומוצרים מבוססי כלור למגוון שימושים.

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il