ה"גרנד קניון" בחיפה בחר לאחרונה במשרד פרסום תל-אביבי GPS מקבוצת "אדלר חומסקי אנד וורשבסקי", במטרה למצב את הגרנד כקניון ארצי.
לשם כך הגדיל ה"גרנד קניון" את תקציב הפרסום השנתי ובשנת 2005 ישקיע ה"גרנד קניון" בפרסום ובקד"מ למעלה מ-2 מיליון שקל.
בימים אלה יוצא ה"גרנד קניון" במסע פרסום רחב, במטרה לפנות לקהלי יעד חדשים, מעבר לתושבי חיפה. הקמפיין שנאמד בתקציב של 1 מיליון שקל כולל טיזרים שיעלו למשך שבוע ימים על שלטי חוצות תחת הכותרת: מי יכול לספק אותי? בכיכובה של הדוגמנית - שחקנית מורן אייזנשטיין.
בתום שבוע ימים יעלו שלטי חוצות כתשובה לטיזר: "גרנד קניון היחיד שמספק אותי!"
בנוסף לשלטי חוצות הקמפיין יכלול גם תשדירי רדיו ומודעות צבע בעיתונות. הקמפיין מיועד לחצי שנה החל מהשבוע הקרוב והוא מתמקד בעיקר באזור הקריות והעמקים.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל ה"גרנד קניון": "המטרה בקמפיין למצב את הקניון ברמה ארצית כמרכז קניות אטרקטיבי המציע חווית קנייה אמיתית עם מגוון רחב של אטרקציות ותמהיל של קניון מוביל ולבדל אותו מכל הקניונים האחרים במרחב. הגרנד קניון הוא לא עוד קניון".
לדבריו: "אם היום מבקרים מידי חודש כ-600 אלף איש בקניון, המטרה היא להגדיל את מספר המבקרים ללמעלה מ-700 איש מידי חודש".
עוד מסר סביון כי מורן איזנשטיין נבחרה להוביל את הקמפיין כדמות המזוהה עם אופנה ונחשבת כמובילת דעת קהל עדכנית.
בנוסף למסע פרסום יערוך הקניון מגוון של אירוע קד"מ לתושבי הקריות והעמקים. הקד"מ יכלול הפקת כרטיסי הנחות ומתנות, מופעים, תצוגות אופנה, הפנינג וכו'...
ה"גרנד קניון" בבעלות גד זאבי נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ-200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ-3,000 מקומות חניה מקורה.
קרדיטים:
משרד פרסום: GPS מקבוצת אדלר חומסקי & וורשבסקי
מנהל קריאייטיב: אורי ליבני
קופי: עמית סטולר
ארט: זיו אלמוג
מנהל לקוחות: אריאל גנמור
תקציבאית: עדי דקל
מנהלת פרסום: אילנית גריוביץ - ברגר