ברליץ, בית הספר המוביל לשפות והכשרות בינתרבותיות, עולה בקמפיין אינטרנט, בהיקף כספי של 12,500$ באמצעות פורטל Walla. הקמפיין ישלים את קמפיין הרדיו העולה במקביל בתשדיר דומה ויהיה תחת הסיסמא: 'אבדה תקוותך'?
קמפיין האינטרנט יכלול באנר אשר לחיצה עליו תפנה לאתר משנה שיציע 2 אופציות:
1. הרשמה לתוכנית לימוד של ברליץ ולקבל קורס שני בחצי המחיר.
2. משלוח SMS עם המילה ברליץ למספר 4020 לקבלת רינגטון בגירסת המנון 'התקווה' כמו בתשדיר הרדיו של ברליץ, בעלות של 3 שקלים.
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, קהלי יעד פוטנציאליים גולשים ברשת ככלי מידע בסיסי המשמש מיליונים יום-יום, המסרים הקליטים, הקצרים והמצחיקים של ברליץ בולטים באינטרנט כמו ברדיו, מעלים את נושא השפה למודעות ומניעים רבים להתקשר ולהירשם. לדבריו, המשובים המיידיים שמעמיד האינטרנט בפני הגולש יחזקו את המעורבות, הזכירה וההיענות.
'ברליץ' היא החברה המובילה בעולם ללימוד שפות והכשרות בין תרבותיות עם למעלה מ-40 מליון בוגרים. ברליץ מפעילה מעל ל-450 מרכזי לימוד הפרוסים ב-63 מדינות.
בישראל מפעילה "ברליץ" 9 מרכזי לימוד: ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ראשל"צ-מערב, רעננה, ירושלים, חיפה - חוצות המפרץ, חיפה - מרכז הכרמל, באר-שבע.
ל'ברליץ' שיטת לימוד ייחודית המבוססת על לימוד שפה באופן חופשי ומהיר, בשיטה טבעית בדומה לשיטה שבה רוכש ילד את שפת אמו. מורי השפות בברליץ דוברים את שפת ההוראה כשפת אם ועוברים הכשרות ייחודיות של ברליץ.
לפרטים נוספים: 1-800-809-809.