X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם ספידוויז
▪  ▪  ▪

בעקבות פעילות מוצלחת של חדירה לשוק הבינלאומי במהלך הרבעון הראשון לשנת 2002: 25 לקוחות - ספקיות סלולר מובילות בעולם - בתוך כשנתיים
חברת הסטארט אפ הישראלית ספידוויז (Speedwise), המפתחת יישומים להאצת מהירות הגלישה באינטרנט ושיפור ביצועי הרשתות הסלולריות, מדווחת על פעילות מוצלחת ביותר, במהלך הרבעון הראשון לשנת 2002, בעקבותיה החלה בתהליך של גיוס עובדים חדשים לחברה.
בעקבות סגירת עסקות נוספות בשבועות האחרונים, עם 7 לקוחות חדשים באירופה ובאסיה, ספידוויז מדווחת היום על 25 לקוחות - ספקיות סלולר מהמובילות בעולם, שכבר מיישמים את הטכנולוגיה שלה על גבי רשתות סלולריות מהדור השני והשלישי.
עמית מתתיה, מנכ"ל ספידוויז, אומר "אנו בהחלט שמחים לדווח על המספר הגבוה ביותר של לקוחות שבחרו ליישם עד כה את הטכנולוגיה של ספידוויז כפלטפורמה מועדפת בתחום האצת האינטרנט הסלולרי. לקוחות גילו את עדיפותה הטכנולוגית של ספידווייז על-פני מתחרותיה, שחלקן בתהליך של היחלשות ואף נטישת הזירה. מספר הלקוחות הרב של ספידווייז הוא גם הוכחה לפוטנציאל הצמיחה של השוק בתחום האינטרנט הסלולרי, הצמא לטכנולוגיות חדשות, המאפשרות לספקיות הסלולר ניצול טוב יותר של תשתיותיהם ומקנות להם יכולות חדשות במגוון שירותים מתקדמים. לאור ההתעניינות הרבה וגידול במספר הלקוחות, אנו נדרשים להרחיב את מעגל העובדים בחברה, ולגייס עובדים נוספים למשרות השונות, בהן משרות בכירות בתחומי הפיתוח, שיווק ומכירות ועוד".
ספידוויז הציגה לראשונה לפני כחצי שנה, את פתרון התוכנה לשיפור תעבורת נתונים על גבי רשתות סלולריות המופעלות בטכנולוגיית GPRS. לאחרונה, במסגרת תערוכת GSM3 שהתקיימה בקאן, היתה ספידוויז בין החברות הבודדות מבין 500 החברות שהציגו, אשר ביצעה הדגמה חיה של שירותי סלולר ניידים על גבי רשתות GPRS.
תוך שימוש בסיסמא "אינטרנט לקחת" (Internet to Go), מדגישה ספידוויז את הפשטות בה יכול כל אדם בדרכים להשתמש באינטרנט בדיוק כמו שהוא עושה זאת במשרד, תוך שימוש במחשב כף-יד או מחשב נייד ומודם סלולרי. הפתרון הוצג על גבי רשת ה- GPRS של ספקית הסלולר הצרפתית אורנג' פרנס. הפתרון המיושם מאפשר לאורנג' פרנס לספק ללקוחותיה שירותים מתקדמים וגלישה מהירה יותר באינטרנט, מבלי להזדקק להתקנה נוספת בצד הלקוח.
בנוסף, הוצג פתרון ההאצה הסלולרי של ספידוויז במהלך תערוכת הסלולר CTIA שהתקיימה בחודש שעבר באורלנדו, ארה"ב, הפועל על גבי רשת ה- GPRS של חברת וויס-סטרים האמריקנית. חברות נוספות עמן חתמה ספידוויז הסכם לאחרונה, הן אמנה הספרדית (ספקית הסלולר השלישית בגודלה בספרד, בעלת 4.2 מיליון מנויים) ומונאקו טלקום.
בישראל הוכרז לאחרונה על שיתוף פעולה רחב היקף עם חברת IXI Mobile, במסגרתו תשולב הטכנולוגיה שפיתחה ספידוויז על גבי המרכזת האישית הניידת של IXI , ה- PMG, מה שמאפשר לספקיות סלולר להציע ללקוחותיהם שירותי אינטרנט סלולרי מהירים ואמינים על גבי מכשירי קצה ניידים.
לאחרונה זכתה ספידוויז בפרס על חדשנות טכנולוגית מטעם המהדורה האירופית של הוול סטריט ג'ורנל.
על ספידוויז
ספידוויז (www.speedwise.com) היא ספקית גלובלית של פתרונות תוכנה בתחום האינטרנט הסלולרי, כשמוצר הדגל שלה משמש להאצת תקשורת האינטרנט ואופטימיזציית התעבורה על גבי רשתות סלולריות וקוויות. באמצעות פתרונות ספידוויז יכולים משתמשי הקצה לנצל את יכולות האינטרנט באופן מלא ולהאיץ את מהירות הגלישה והורדת התכנים ומבלי שהמשתמש ייאלץ להתקין תוכנה מיוחדת לכך על גבי המחשב הנישא, מחשב כף היד או כל מכשיר סלולרי.
בין לקוחותיה של ספידוויז שהזמינו את מערכותיה, נמנות חברות מובילות בעולם וביניהן טלקום איטליה, טלסטרה באוסטרליה, ווייס-סטרים (VoiceStream) בארה"ב, אורנג' בשוייצריה וטלנור בנורבגיה.
ספידווייז הוקמה בשנת 1999 ומנכ"ל החברה הוא עמית מתתיה. לחברה משרדים ברעננה ובניו-ג'רסי ויש לה רשת של כ- 40 ערוצי מכירה בכל רחבי העולם.
לפרטים נוספים: סיגלית פרטל, דורן תקשורת, טל. 09-7750741/051-700661

תאריך:  22/04/2002   |   עודכן:  22/04/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il