רשת בורגראנץ' משיקה קונספט חדש יחיד מסוגו בענף המזון המהיר בישראל: סדרת ארוחות מיני ראנץ' - המבורגרים קטנים וצ'יפס המוגשים באריזה חדשנית ובמגוון טעמים: ספרדי רגיל/פיקנטי, דבש דיג'ן, צ'ילי מעודן וראנץ' רגיל .
היקף ההשקעה הכולל במהלך עומד על כ-500,000 דולר וצפוי להביא לגידול במכירות של כ-%9 עד סוף שנת 2005.
קהל היעד העיקרי אליו פונה בורגראנץ' עם ארוחת מיני ראנץ'' הוא בני נוער בגילאי 12-18, וקהל משני - חיילים, צעירים, סטודנטים ומשפחות.
שמוליק אפל, מנכ"ל רשת בורגראנץ' מסר כי: "בורגראנץ' שמה לעצמה מטרה להוביל את קטגוריית ההמבורגרים בישראל. החברה תתמקד במוצרים של בורגראנץ' ותיקח אותם למחוזות אחרים של צורות, טעמים ומרקמים. הפעילות האסטרטגית שלנו תיצור בידול על פני המתחרים בשוק, ותייצר העדפה של הצרכנים למוצרי בורגראנץ' במגמה להגדיל את תחום ההמבורגרים בכלל ואת נתח השוק של בורגראנץ' בפרט.
לדברי חגית קמין סמנכ"לית השיווק של בורגראנץ': רשת בורגראנץ' זיהתה מגמה עולמית של רשתות מזון מהיר בחו"ל בקונספט של Quick Casual המהווה טרנד עולמי, שילוב המקנה שירות מהיר אך לא מתפשר על האיכות". לדבריה: "ישנם מספר יתרונות בהזמנת ארוחת מיני ראנץ' והמרכזי שבהם הוא, שליטה בכמות ההמבורגרים שהלקוח רוצה. יתרון נוסף: גיוון של מספר טעמים בארוחה אחת המעצים את חווית האכילה ומעניק ערך מוסף אמיתי ללקוח".
החדרת הסדרה החדשה לשוק תלווה בקמפיין פרסום באנימציה, בהיקף השקעה של 350,000 דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" יעלה בערוצי הטלוויזיה, בקולנוע ובעיתונות כמו כן ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ נרחבת בסניפי הרשת.
ארוחת מיני ראנץ' כוללת: 2 עד 7 המבורגרים קטנים, צי'פס וקולה. גודל כל המבורגר מהווה כשליש מגודלו של המבורגר רגיל. מחיר ארוחת 2 מיניס 26.5 שקל, ככל שמזמינים יותר מיני ראנצ'ים משלמים פחות כך שעבור המיני ראנץ' השביעי משלמים תוספת של 3.5 שקל בלבד.
פיתוח הסדרה החדשה שארך למעלה מ-11 חודשים כלל גם פיתוח 2 רטבים חדשים, קציצת המבורגר ולחמניה בגודל מוקטן וכן אריזה ייחודית במתכונת One dish" שפותחה בהשראת טרנד ה-Quick Casual. בפיתוח המוצר נלקחו בחשבון כל הצרכים שיש לסועדים החל ממקום להניח את המנה, תוספות ונוחות באכילה.
המהלך הנוכחי מהווה נדבך באסטרטגיה של בורגראנץ' להתמקד במוצר הליבה שלה הוא ההמבורגר ולהוביל בחדשנות ובמקוריות תוך זיהוי הטרנדים האהובים על בני הנוער ושילוב ביניהם. על מנת לתת מענה לצרכי קהל יעד זה, נבדקו לעומק העדפות הצרכן מבחינת סוגי המוצרים והטעמים, והמסקנה אליה הגיעו בתום סקר השוק, הייתה שהפוטנציאל המרכזי הינו במתן יכולת שליטה לסועד על מינון המנה וגיוון הטעמים.
את ההשקה ילווה סרט פרסומת חדשני תחת הסלוגן "תאכלו כמה שתוכלו" שישלב צילומים ריאליסטים ודמויות שנבנו בטכניקה של תלת מימד. הסרט ימחיש את הרעיון שהמיני ראנצ'ים יכולים להתאים בדיוק למקום שיש לך בבטן לפי מידת הרעב שלך.
קרדיטים:
מנהל קבוצת לקוחות - דרור טנקוס
סופרויזר - רועי גפן
תקציבאית - עדי אוראל
מנהל קריאטיב - גיא בר
קופירייטר בכיר - ניב חורש
ארטדיירקטור - אמיר בילו
מנהלת מחלקת הפקה - דורית גווילי
מפיקה בפועל - גלי שטרקמן
פלנינג - אורן נייגר
מדיה - אביטל לוי ואמיר והב