X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בקר תנובה
▪  ▪  ▪

"בקר תנובה" תשקיע למעלה מ-10 מליון שקל בפעילות שיווקית ענפה ברשתות שיווק, בהן קיימות נקודות מכירה של מוצרי "אדום אדום" - מותג בשר הבקר הטרי הארוז הראשון בישראל.
השקעת "בקר תנובה" בפעילויות בנקודות המכירה הינה תקדימית בישראל, הן בהיקף ההשקעה הכספית והן באופי הפעילויות השיווקיות המבוצעות בנקודות המכירה וייחודן.
ההשקעה בנקודות המכירה היא חלק מאסטרטגיית השקת כתם הדיו הייחודית ל"אדום אדום".
בין הפעילויות: הקמת מיני מסעדת "אדום אדום" ניידת, המציעה למבקרים ברשתות הפנינג טעימות והתנסות במוצרים הנמכרים ומתן מידע לצרכן על נתחים ספציפיים; הפעלת משחקי ידע ובידור נושאי פרסים בסניפים' על מנת להנחיל מידע אודות "אדום אדום" ועולם הבשר ככלל, בצורה חווייתית.
המשחקים: "מי רוצה להיות מלך "אדום אדום" - על משקל "מי רוצה להיות מיליונר", משחק שאלות בדרגת קושי עולה בתחום הבשר למבקרי הסניף - באמצעות עמדות מחשב; ו"תפוס כפי יכולתך"- משחק חוויתי בידורי - שמטרתו תפיסת חבילות "אדום אדום" המושלכות ממסך ובו מופיע שף וירטואלי, באמצעות פידול נכון באופני כושר. המשחקים יזכו את הזוכים במגוון פרסים יקרי ערך.
כמו כן, תציב "בקר תנובה" קיר גלויות רב מימדים, המכיל 25 גלויות הכוללות מתכונים ומידע בנושא "עולם הבשר". הקיר ימוקם באזור הקצביות ומקררי "אדום אדום". בד בבד לקיום הפעילויות, יסייעו יועצי הבשר של החברה בסניפים במתן ידע בנושא הבשר לצרכן.
"ביקשנו להעביר את תחושת הידע, ההתנסות והחוויה הכרוכים באכילת בשר ככלל, ומוצרי "אדום אדום" בפרט", אמר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר, תשלובת בקר תנובה. "לשם כך, החלטנו ליזום שיווק חווייתי שיפעילו בקרב הצרכנים את מכלול החושים, באמצעות משחקים היתוליים, טעימות, חידוני ידע, טיפים למתכונים איכותיים והסברים. פעילויות אלה מפגישות את הצרכן עם חווית הטעם המשובח של המוצרים מחד, תוך הנחלת ידע אינפורמטיבי אודות עולם הבשר מאידך. הפעילויות מתמקדות בחוויה לצרכן והתנסות במוצר. הן מספקות התנסות חושית, אמוציונאלית ושכלית ויוצרות מערכת יחסים של הצרכן עם המותג "אדום אדום".
"אדום אדום", מותג בשר הבקר הטרי הארוז הראשון בישראל הושק באוקטובר 2004. עד כה פרסה "בקר תנובה" את מוצרי "אדום אדום" בכ-19 נקודות מכירה ברשתות בישראל, כאשר עד סוף 2005 מתוכננים מוצרי "אדום אדום" להיות בפריסה רחבה בלמעלה מ-100 רשתות ברחבי הארץ.

תאריך:  06/06/2005   |   עודכן:  06/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורן תקשורת
- הודעה מטעם חוליות
יפה אפרתי יחסי ציבור
- הודעה מטעם קום איל פו
בר תקשורת
- הודעה מטעם בורגראנץ'
בר תקשורת
- הודעה מטעם נטורל פורמולה
מירב לוי
עלות ביצוע הפרויקט - כ-200 מיליון דולר    היציאה למכרז תכנון ובצוע בתחילת 2006    הנמל החדש בתמנע ישמש נמל בינלאומי שישרת למעלה מ-2 מיליון נוסעים בשנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il