X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומטק
▪  ▪  ▪

פיתוח ישראלי חדש מבית קומטק - Com.e-Gen - תשתית לבניית יישומים. תוכנה מתקדמת לפיתוח ממשקי WEB ופורטלים יישומיים.
חברת קומטק, מקבוצת תים מחשבים, משיקה בימים אלה מוצר חדשני מתוצרתה- Com.e-Gen (Comtec e-Business Generator), פלטפורמה המיועדת להגדרה וחילול מסכי עבודה בטכנולוגיית אינטרנט. ייחודה של הפלטפורמה הוא בעובדה כי היא עובדת תוך קישוריות מלאה למערכות Back Office קיימות, ואף משמשת כפורטל יישומי (Application Portal).
קומטק, המתמחה בפיתוח והטמעת מערכות תוכנה מתקדמות לתחום הביטוח ובמתן שירותי מיקור חוץ בתחומי מחשוב שונים, השקיעה חודשים ארוכים ומשאבים רבים בפיתוח תשתית זו, עליה ניתן יהיה לבנות, עבור אפליקציות קיימות, ממשק מבוסס Web תוך שימור המשאבים שהושקעו בבניית אותן אפליקציות ובהתאם לדרישות הלקוח.
יתרונות הארכיטקטורה של Com.e-Gen, באים לידי ביטוי בניהול גמיש וטבלאי של שכבת ממשק המשתמש, בשימור הלוגיקה, בקישור למערכות ה-Back Office ובשירותי האבטחה המהימנים בעבודה באינטרנט. השימוש בפלטפורמת Com.e-Gen, מאפשר תצוגה מהירה, מקצועית ויעילה של המידע ובנוסף, מספק יכולות משמעותיות של פיתוח עתידי המתאים לצרכים הממוקדים ולמודל העסקי של החברה. כפלטפורמה שתשמש מגוון משתמשים, הושם דגש רב על פיתוח ידידותי ונח לשימוש שאינו דורש רקע או ניסיון רב בתחזוקה ותפעול של מערכות מחשב.
בין היתרונות המודגשים של המערכת, בולטת האפשרות להפעלת מערכות Back Office באמצעות הדפדפן, קבלת תצוגה ויזואלית יעילה של המסכים כמו גם איחוד יישומים. בנוסף, הושם דגש על העברת טפסים דרך האינטרנט או האינטרא-נט וקישורם למערכות הארגון. בעזרת מערכת Com.e-Gen ניתן להשתמש ליצירת ממשקים העושים שימוש בתקשורת סלולרית או של מחשבי כף היד. המערכת פותחה בטכנולוגיית NET. של מיקרוסופט ופותחה לעבודה עם קישוריות מלאה ודו כיוונית לפלטפורמות Back Office דוגמת AS/400, Unix ו- MF.
מנכ"ל קומטק, דודו גטלר: "כיום, במהלך עבודה של ארגונים עם מערכות דינמיות והצורך הקיים בהכנסת שינויים ועדכונים באופן שוטף, יש לבסס את הטכנולוגיה על תשתית, שתאפשר ביצוע שינויים במהירות של עולם העסקים. במצב הכלכלי של היום, גופים עם מערכות ישנות יותר, לא תמיד ימצאו את התקציבים המתאימים, על מנת להחליף את המערכות הקיימות במערכות חדשות עם ממשק גרפי ונוח לשימוש. מערכת Com.e-Gen מציעה למערכות הקיימות, פנים חדשות- אבולוציה, מבלי לבצע רבולוציה".
אודות קומטק בע"מ:
קומטק, מקבוצת תים מחשבים ומערכות (60%), הפועלת בשוק המקומי והבינלאומי, נסחרת בבורסה הישראלית החל משנת 1992, ומתמחה בשלושה תחומים עיקריים בהם פיתוח והטמעה של מערכות תוכנה מתקדמות, מיקור חוץ ופרוייקטים ממוקדים לתחום הביטוח. מוצר הדגל של החברה TIS, הוא פתרון מחשוב כולל לתחום הביטוח. לקומטק, המעסיקה למעלה מ-250 עובדים, שותפויות עסקיות מובילות דוגמת מיקרוסופט, IBM ואורקל. בנוסף, מוסמכת קומטק לתו התקן ISO 9001. קומטק מחזיקה בכ-50% מחברת הבת לביא, הפועלת בתחום פיתוח מערכות תוכנה לאיסוף נתונים ממערכות נוכחות.

תאריך:  28/04/2002   |   עודכן:  28/04/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il