X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם זוגלובק
▪  ▪  ▪

טל לייזר, מנהלת השיווק של זוגלובק, הודיעה היום על השקת פיצות מיוחדות לילדים מועשרות בוויטמינים בצורת כוכבים.
"בהמשך למגמת הבריאות בעולם ובארץ בשוק המזון, חברת זוגלובק מאמינה כי יש מקום להביא את המהפכה הבריאותית גם לשוק הפיצות ולכן בחרנו להתמקד בשלב הראשון, בקהל היעד של הילדים".
בתהליך פיתוח חדשני שארך 10 חודשים בהשקעה של
1.2 מליון ש"ח, פיתחנו פיצות מיוחדות ואיכותיות לילדים בצורת כוכבים ועשירות בגבינה איכותית, מועשרות בויטמינים וברזל - אשר חיוניים להתפתחותו של הילד.
לייזר הדגישה כי חברת זוגלובק, הינה החברה הראשונה והיחידה בישראל שעושה שימוש בשמן זית במקום בשומן צימחי בכל מוצרי הפיצה.
מסקר מיוחד שערכה חברת זוגלובק באמצעות מכון שווקים פנורמה בקרב 500 הורים לילדים (מרס 2005) נמצא כי 38% מכלל הציבור מעדיפים לקנות לילדיהם פיצות מועשרות בוויטמינים.
סיגל בן צור, התזונאית הראשית של זוגלובק אומרת: "אנו ההורים הורגלנו לחשוב, כי לפיצה השייכת לאגף המזון המהיר, לא יכולה להיות תרומה בריאותית משמעותית. האומנם?
ראשית, הפיצה מהווה ארוחה מאוזנת הכוללת פחמימות, חלבונים ושומנים. ומהיום הפיצה של זוגלובק - כוכבת בריאות!
בזוגלובק לא חוסכים על חשבון בריאות ילדינו, ומשתמשים בשמן זית להכנת הפיצה. שמן זית נחשב לאיכותי מבין השמנים, בזכות תכולת הרכב מושלם של חומצות שומן. הוא נחשב כתורם לשמירה על הבריאות בכלל ובריאות הלב בפרט.
פיצה מהווה מקור מצוין לליקופן, פיגמנט צבע אדום המצוי באופן טבעי בעגבניה. זהו נוגד חמצון יעיל התורם במיוחד להגנה על הלב וכלי הדם ולמניעת סרטן. הליקופן עשוי לסייע גם לשמירה על בריאות העין, על בריאת העור ועל תפקוד תקין של המוח.
פיצה כוכבים מועשרת בסידן! הסידן חיוני לשמירה על חוזק העצם ומהווה מרכיב עיקרי בה. שנות הילדות ועד לסיום גיל ההתבגרות, הן השנים בהן מתרחשת עיקר בניית העצם, והיא מגיעה לשיאה בערך בגיל 18 שנים. צפיפות תקינה של העצם בגילאים אלה, תשפיע על בריאותה במהלך החיים, ותמנע מחלות של העצם בבגרות. מהיום פיצה כוכבים של זוגלובק מועשרת בסידן. מנת פיצה אחת תספק 25% מן הקצובה היומית המומלצת לסידן לילדים בגילאי 8-4 שנים ו-15% לילדים ומתבגרים עד גיל 18.
פיצה כוכבים מועשרת בשפע של מינרלים חיוניים נוספים, ביניהם ברזל, החיוני להתפתחות שכלית וגופנית תקינים של הילד. צריכה נאותה של ברזל בקרב ילדים, קשורה להישגים גבוהים יותר בלימודים, לשיפור ביכולת הקשב והריכוז ולשיפור בתפקוד הגופני. בנוסף מועשרת פיצה כוכבים של זוגלובק באבץ, הדרוש לתפקוד תקין של מערכת החיסון וחיוני בקרב ילדים ומתבגרים, לגדילה גופנית ולהתפתחות מינית תקינה, ובמגנזיום, מינרל החיוני לבריאות העצם, דרוש לכיווץ שרירי הגוף, ביניהם שריר הלב ונחוץ גם לתפקוד מערכת העצבים ולהפקת אנרגיה.
פיצה כוכבים של זוגלובק מועשרת בשלל ויטמינים הנחוצים לתפקוד התקין של הגוף. הפיצה מכילה את כל הויטמינים מקבוצה B, הדרושים להפקת אנרגיה בגוף, ויטמין 12B הנחוץ גם לתפקוד תקין של מערכת העצבים וביחד עם הפולאט (חומצה פולית), מסייע גם בשמירה על בריאות הלב. ויטמין A, החיוני לראייה, לשמירה על בריאות העור, לתפקוד תקין של מערכת החיסון ולגדילה תקינה בקרב ילדים. ויטמין C וויטמין E, נוגדי חמצון יעילים בגוף התורמים לשמירה על בריאות הלב ולמניעת סרטן.
ואם כבר דואגים לילדים, אז בזוגלובק עושים זאת עד הסוף. פיצה כוכבים של זוגלובק מועשרת גם באומגה 3, חומצת שומן התורמת למניעת מחלות רבות ביניהן מחלות לב וכלי דם, סרטן, דלקות שונות, דיכאון, אלרגיות ועוד. חומצת שומן אומגה 3 חיונית גם לתפקוד תקין של מערכת העצבים. מחקרים שנערכו בילדים הראו כי הוספת אומגה 3 תרמה לשיפור כושר הקשב והריכוז שלהם. קבלת חומצת השומן הכל כך חיונית הזו ממקור טעים האהוב ביותר על ילדינו, ללא כל שינוי בטעם, היא בהחלט הישג מרשים לחברת זוגלובק.
הפיצות מועשרות באומגה 3, בוויטמיני B סידן ובמינרלים נוספים.
על מחיר פיצות כוכבים:
מחיר מומלץ לצרכן כ-15.99 שקל (אריזת 600 גרם)
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il