X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר
▪  ▪  ▪



orange מכריזה על מגוון יוזמות חדשניות לקיץ 2005 ועל כ- 35,000 מנויי דור שלישי.
·השקה של מכשירי דור שלישי חדשים ומתקדמים
·קטלוג מכשירים בסימן דור העתיד בתחומי היצירה, הספורט והאמנות בישראל
·השקת שירות קיוסקים לפיתוח תמונות שצולמו במכשירי סלולר - לראשונה בעולם ב-MMS
·שירות musicmenu - ה-Jukebox הסלולרי של orange במקומות בילוי
·שלושה משחקי real-time בדור השלישי
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange, אמרה היום כי כמות המנויים בדור השלישי - כ-35,000 מנויים, מחזקת את המובילות של orange בעולם החדשנות והשקת המכשירים החדשים צפויה להמשיך ולהרחיב את החדירה של הדור השלישי לכלל המגזרים. כבר כיום מגיע שיעור המשתמשים ב- oboxlive - פורטל הדור השלישי של orange ל- 89% ושיעור המשתמשים בתכנים ייחודיים לדור השלישי ל- 85%, אנו רואים גם קפיצת מדרגה בנפח התעבורה ברשת.
בתחום ה- MMS - כשנתיים וחצי לאחר השקת השירות מצויים 650,000 מכשירים התומכים ב- MMS, מתוכם 200,000 מכשירי מצלמה. שיעור חדירת השימוש ב-MMS כ-25%. פתיחת השירות הדו-כיווני עם סלקום הביאה לעליה משמעותית בשימוש בשירות.
השקת עמדות הפיתוח העצמי ב-MMS, לראשונה בעולם, צפויה להמשיך ולקדם מגמה זו ולאפשר שימוש חדש ומהנה במכשירים ובשירות.
בעולם המוזיקה - שיעור השימוש במוצרי מוזיקה מתוך סך השימוש בתוכן עומד על כ-20%, ויכולות רשת הדור השלישי לתמוך בהורדות קבצי MP3 צפויה להביא לעליה משמעותית בצריכת המוסיקה - כל מכשיר סלולרי בדור השלישי תומך בהשמעת קבצי 3MP והרשת תומכת בהורדה מהירה של קבצים כבדים. השקת שירות musicmenu מהווה חידוש מרענן בשימוש במוזיקה בעולם הסלולר.
עולם המשחקים - עם השקת יכולות הדור השלישי, השימוש במשחקי סלולר צפוי לגדול, בשל היכולות המתקדמות יותר של המכשירים, אפשרות למשחקים אינטראקטיביים מרובי משתתפים בעקבות זמינות הפס הרחב. זהו עולם תוכן קטן יחסית בסלולר (6% מהשימוש ב- oboxlive), אך גדול מאד באינטרנט. ההשקה של המשחקים החדשים הייחודיים לדור השלישי תאפשר גידול גם בפלח זה.
על מכשירי דור שלישי חדשים
MOTOROLA E1000 - חווית מוזיקה בעוצמה שלא הכרת - עם מצלמה MPixel 1.2 וידאו וסטילס, פלאש וזום 8X. שירות שיחות וידאו, תמיכה בצפייה מיידית, גישה מהירה ל-oboxlive - פורטל הדור השלישי, נגן 3MP ו-2 רמקולים סטריאופוניים לחוויית Surround, מסך איכותי, קישוריות מגוונת BT וכבל USB - הושק ברשת.
6680 NOKIA - חווית מולטימדיה שלא הכרת - מכשיר מתקדם עם מצלמה MPixel 1.3 וידאו וסטילס, פלאש מובנה וזום 6X. שירות שיחות וידאו, תמיכה בצפייה מיידית, גישה מהירה ל-oboxlive - פורטל הדור השלישי, מערכת הפעלה Symbian, נגן 3MP, מסך איכותי, קישוריות מגוונת BT וכבל USB - יושק בקרוב.
LG 8330 - הדור השלישי עם מצלמה מסתובבת - תומך בשירות שיחות וידיאו, תמיכה בצפייה מיידית, מצלמת VGA מסתובבת, גישה מהירה ל - obox live, מסך גדול ואיכותי, נגן MP3, רמקול פנימי.
על קטלוג המכשירים
חברת פרטנר הפיקה ומשיקה היום את קטלוג המכשירים של orange לשנת 2005, בסימן דור העתיד בתחומי היצירה, הספורט והאמנות בישראל. הפקה חסרת תקדים ובקונספט שלא היה כמותו בישראל.
פרטנר תקשורת בחרה ב-16 כשרונות צעירים אשר נמצאים בתחילת דרכם ואותם סימנה "כדור הבא" בחברה הישראלית.
הצלם אייל נבו צילם את כל 16 המשתתפים בקטלוג בצילומי פורטרט מיוחדים המאפיינים כל אחד מהכשרונות שנבחרו.
מדובר בצעירים אשר צברו הישגים מרחיקי לכת בדרכם הצעירה ובפרטנר תקשורת מאמינים כי הישגים אלה ימנפו אותם ויצעידו אותם להצלחות חסרות תקדים.
בין התגליות המבטיחות שיופיעו בקטלוג המכשירים: נערת גומי,
זמרת אופרה, מתמטיקאית צעירה, סופר, משורר, שייטות ואמנים מתחומים שונים.
כמידי שנה גם השנה ידוור הקטלוג עם עיתוני סוף השבוע של ידיעות אחרונות, ב-700,00 עותקים.
קרדיטים
מנהלי קריאטיב - צור גולן, יורם רובינגר. מעצבת- איילת גרזון. קופיריטר - מיטל שקדי. סופרויזרית - שירלי אושיה. תקציבאית - אלין בלו. הפקת סטילס ותחקיר - גיל זהר. צלם- אייל נבו. צלם מכשירים - יורם אשהיים. סטילינג - אורלי בן יעקב. מאפר ועיצוב שיער - ערן פאל.
ארט - בן בייגל. קדם דפוס - עיתונות פלוס. הפקת דפוס - מישב הפקות.
עמדות פיתוח עצמי של MMS
לראשונה בעולם - פיתוח תמונות עצמי דרך MMS - בשיתוף "פומט". הצבת עמדות פיתוח עצמי במרכזי השירות של orange, שליחת התמונות כ- MMS, Bluetooth או IR לפיתוח וקבלת התמונות באופן מיידי בעמדה. עלות פיתוח כל תמונה - 1 ש"ח בלבד בתוספת עלות משלוח ה-MMS (35 אג').
Click & Send
צילום תמונות וקבלתן במשלוח הביתה, פרויקט ראשון מסוגו בארץ בשיתוף "Icom". שליחת התמונות לפיתוח כ-MMS, פיתוח התמונות במעבדה ושליחתן לבית הלקוח.
musicmenu - ה-Jukebox הסלולרי של orange
orange גאה להציג שירות חדשני להשמעת שירים במקומות בילוי ע"י בחירה מתוך "תפריט" שיוצב על שולחנות המקום. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת "YCD" -חברה ישראלית המתמחה במתן פתרונות מוסיקה ווידאו לשוק העסקי בישראל ובחו"ל, בעלת זיכיון להפעלת מערכות שמע ב-700 בתי עסק ברחבי הארץ - ארקפה, הולמס פלייס, קופי בין, ארומה ועוד.
איך זה עובד?
הלקוחות שיגיעו לאחד ממקומות הבילוי המשתתפים בשירות יוכלו לשלוח sms עם קוד השיר שהם מבקשים להשמיע. השירים והקודים יופיעו בתוך רשימות שיוצגו בתוך תפריט ייחודי שיוצב בבית העסק.
לאחר שישלח ה-SMS עם קוד השיר המבוקש תועבר הבקשה למערכת דיגיטלית פרי פיתוח בלעדי של YCD, RadioPointה- מערכת זו מאפשרות שליטה וניהול מרוחק של השמעת קובצי מוסיקה באלפי תחנות קצה במקביל, ובכל העולם.
ברגע שבקשת ההשמעה נקלטת במערכת, פוקד המוקד של RadioPointה על תחנת הקצה המותקנת בסביבת הלקוח (המערכת בבית העסק), גם היא מבית YCD, להשמיע את השיר המבוקש.
חשוב לציין: לכל בית עסק המשתתף בשירות תפריט מוסיקלי ייחודי, שנבנה ונערך על-ידי YC, בשיתוף עם orange, ובהתאמה מושלמת לצרכיו. פרט לניהול ותפעול מערכת השמע, דואגת YCD לתשלום כל התמלוגים לגופים הרלוונטיים בעבור השמעה בפומבי.
דני זאבי, בעלים ושותף ב-YCD: "המערכת הטכנולוגית המיוחדת של YCD מאפשרת לראשונה ללקוח לא רק ליהנות מהשיר האהוב עליו בסאונד איכותי, אלא גם לקחת חלק בעיצוב של האווירה באתר הבילוי מבלי לפגוע באופייה. בימים אלה אנו שוקדים על יישומים נוספים של המערכת, שישדרגו את חוויית הבילוי של הלקוח לדרגה גבוהה אף יותר".
השקה ראשונה ב-20 נקודות ופריסה עתידית ב-200 בתי קפה, מסעדות ופאבים ברחבי הארץ.
עלות השימוש - 3.90 ש"ח לכל שיר שהושמע במערכת
משחקי Real Time
לראשונה בישראל - משחקים רבי משתתפים בזמן אמת למנויי הדור השלישי, חוויה חדשנית שמתבססת על מהירות רשת דור שלישי (לא ניתן לביצוע על רשתות GSM). השקת המשחקים בשיתוף חברת Viva la Mobile האוסטרלית - המובילה בעולם בפיתוח משחקים מרובי משתתפים בזמן אמת לדור השלישי. זמן תגובה מהיר במשחק בדומה לפלטפורמות משחק מוכרות אחרות (מחשב אישי, Playstation). מודל תמחור אטרקטיבי: חיוב פר משחק, הורדה ללא תשלום. בינלאומיות: אפשרות לשחק עם מנויים מרחבי העולם.
המשחקים
• Badlands
משחק שמתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי בו המשתמש מנהל קרבות מול יריביו תוך שימוש ברכבי שטח ומגוון כלי נשק עתידניים. כל תנועותיו של המשתמש וכל פעולה אותה הוא מבצע, משוקפות באופן מיידי במשחק. המשחק מאפשר שיתוף של עד ארבעה משתתפים בו זמנית, היכולים לנהל קרבות פרטיים זה עם זה. המשתמש יכול לקבל שיחות טלפון במכשירו במהלך המשחק.
• Randy Trickle's Super Truckoff
משחק המבוסס על מרוצי טנדרים ומכוניות באגי במדבר.
המשחק מציג מרוצים מהירים עם הפעלת טורבו במכוניות המשתתפות, אפשרות להוריד מסלולי מרוץ חדשים וסוגי מכוניות חדשות אם הניקוד בו זכית מאפשר זאת. המשחק מאפשר שיתוף של ארבעה משתתפים בו זמנית.
• Cubed
משחק המבוסס על התמודדות בין שני משתתפים שלכל אחד מהם אזור במסך המתמלא בבלוקים מסוגים שונים. על כל משתמש להוציא כמה שיותר בלוקים מהשטח שלו במסך, ולהעביר בלוקים של זבל לצד של המשתמש השני. הישרדות במשחק פירושה לא לתת לבלוקים בצד שלך להגיע לראש המסך, תוך הוצאת בלוקים ושליחה של בלוקים לצד של המשתמש השני. המשחק בנוי משלושה סיבובים, כשהמנצח הוא המשתמש שצבר את התוצאה הגבוהה בסיכום שלושת הסיבובים.
פסטיבל orange music experience
אחרי ארבע שנים בתעשיית המוזיקה הישראלית בהן לא הגיעו אמנים בינלאומיים מובילים מחו"ל, orange פותחת את השערים למופעים בינלאומיים. orange music experience הוא פסטיבל מוזיקה בינלאומי המתקיים לראשונה בארץ, בנמל חיפה. תאריכי הפסטיבל - 28.6-30.6, אומנים בולטים: Faithless, Earth Wind And Fire, פורטיסחרוף ועוד...
פסטיבל הקולנוע בירושלים ותחרות one shot
orange מעניקה חסות בלעדית לפסטיבל זו השנה השישית ברציפות. במסגרת הפסטיבל, התקיימה בשנה שעברה תחרות הסרטים הקצרים one shot שזכתה להדים רבים ולמאות סרטים שהגיעו מרחבי הארץ.
השנה, ובעקבות ההצלחה הרבה, החליטה orange להרחיב את התחרות ל-3 קטגוריות - מקצוענים, חובבים ותלמידי תיכון. הסרטים הנבחרים יזכו לחשיפה נרחבת - הקרנה בפסטיבל, HOT3, סינמה סיטי, אתר האינטרנט של orange, "ערב טוב" עם גיא פינס, אקזיט. עד היום הגיעו עשרות סרטים למשרדי הפסטיבל.
בטקס חגיגי שיתקיים במוצאי שבת ה-16.7 יוכרזו הזוכים בפרסים. הפרס הכספי לסרטים הזוכים - 30,000 שקל.

תאריך:  27/06/2005   |   עודכן:  27/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il