X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אקסל טלקום
▪  ▪  ▪

חברת "אקסל טלקום", שהינה חברה המתמחה בפתרונות טלקומוניקציה מתקדמים והינה היבואנית המובילה של הטלפונים הדיגיטליים ברשת בזק מבית Daewoo וכן של הטלפונים הסלולאריים מהדור-3 שהושקו לאחרונה ברשת פלאפון תחת המותג POZ, נבחרה לייצג באופן בלעדי בישראל את חברת "סמסונג" בתחום שיווק מוצרי הטלקומוניקציה המתבססים על טכנולוגיית ה-VOIP המסופקת בפרויקט ה-Centrex שמושק בימים אלה על-ידי בזק וע"י חברות ה-ISP (HOT, נטויז'ן, קוי-זהב).
חברת סמסונג הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום ה-VoIP&Data ובעלת מגוון רחב של מוצרים ופתרונות בתחום הטלקומוניקציה ומציעה מגוון רחב של מוצרים ופתרונות בתחום לשוק ה-VOIP. טכנולוגיית ה-VOIP, המאפשרת שירותי טלקומוניקציה מתקדמים הופכת לפופולרית יותר ויותר בעולם בכלל ובישראל בפרט. כל חברות הטלקומוניקציה בעולם עוברות לשירותי VOIP מתקדמים. סמסונג מאמינה שהשנים 2005 ו-2006 הם שנות הפריצה של תחום ה-VoiP וה-WiFi בישראל בזכות פרויקט ה-CENTREX של בזק, הרישיונות שקיבלו חברות ה-ISP והמעבר של חברות רבות למרכזיות VoIP.
הקונספט המאפיין את כל מוצרי Samsung הוא הניידות. אקסל ו-Samsung מאמינות שהשוק הישראלי המורגל לניידות של ה-Cellular ידרוש גם מטכונולגיית ה-VoIP ניידות וחופשיות בבית ובמקומות העבודה. הפתרונות הניידים של Samsung בתחום ה-VoIP הם המובילים בעולם.
"אקסל טלקום" תשיק לראשונה בישראל 3 סוגי מוצרים מהפכניים בתחום ה-VOIP:
טלפוני WiFi מתקדמים: טלפוני VOIP אלחוטיים המתקדמים מסוגם בעולם. טלפון WiFi מאפשר לשוחח באמצעותו מכל מקום בארץ ובעולם בו נמצאת תשתית של אינטרנט אלחוטי כגון: אוניברסיטאות, מכללות, מטוסי אל- על, בתי קפה, מסעדות, בתי מלון ועוד. הטלפון מאפשר לדבר מכל מקום בעולם באותם תעריפי מחיר זולים (של בזק, קווי זהב או הוט) כאילו השיחה מתבצעת מהבית ובאיכות קול מעולה.
טלפוני ה-WiFi של Samsung המעוצבים כטלפונים סלולאריים בעלי תכונות מתקדמות כגון: טווח קליטה ענק, מסך צבעוני - 65,000 צבעים, מצלמת וידאו דיגיטלית, מנגינות 40 פולי, שירותי מולטימדיה MMS, SMS, EMS, אפשרות שליחת דוא"ל ופקס דרך הטלפון, שליחת רינגטונים, שיחה מזוהה, משחקים, כרטיס SIM ועוד.
כל טלפוני ה-WiFI של Samsung נמכרים בעולם בהקפים אדירים ובהצלחה אדירה בשנתיים האחרונות בפרוקייקטים רבים כגון פרויקט Aladino של Telecom-Italia.
משפחת מרכזיות OfficeServמהמתקדמות בעולם לעסקים קטנים ובינוניים המשלבות פתרון כולל במוצר אחד: עלויות שיחות נמוכות, קישוריות בין סניפים, תוכנות מתקדמות של CALLCENTER, סינכרון המרכזיה עם דוא"ל (קבלת הודעה מהשלוחה לתוכנת הדואר האלקטרוני ולהיפך), הודעת תזכורת להודעה שלא נקראה ע"י המשתמש, תוכנות CRM, מרכזיות אלחוטיות חכמות ועוד. המרכזיות משלבת טלפונים אנלוגיים, דיגיטאליים, טלפוני IP וטלפוני WiFi ו-Access-Point. המרכזיות תומוכת ב-קווים אנלוגיים , דיגיטליים ו-IP.
משפחת מרכזיות SOHO MASTER - פתרון מושלם למשתמש הביתי או למשרד קטן המחפש פתרון כולל של מרכזייה, נתב, רשת אלחוטית לכל מכשיר התומך ב-VOIP. המרכזייה תומכת בפתרונות מבוססי VOIP כגון שירותי SMS, סינכרון מול Outlook, תוכנת CRM, שלוחות WiFi ועוד.
מר דניס לי, מנהל שיווק ומכירות איזורי של תחום VOIP&DATA בחברת "סמסונג": סמסונג היא המובילה התחום ציוד-קצה בטכנולוגיית VoIP בככלל ו-Voice over WiFi. לאחר הצלחות רבות בעולם באירופה ובאסיה עם טלפוני ה-WiFi ומרכזיות OfficeServ החלטנו לחבור לחברת אקסל-טלקום לשוק ה-VoIP הפורח בישראל. מר דניס לי הוסיף כי השנים הקרובות 2005-2006 יהוו שנים של הצלחה וגידול ניכר בתחום ה-VoIP בזכות פרויקט ה-Centrex ופרוקטים אחרים מוצלחים של ספקי ISP שונים. סמסונג מסתכלת קדימה לבנות שיתוף-פעולה מוצלח עם בזק ושאר ספקיות ה-VoIP המספק לישראל שירותי טלקומוניקציה מתקדמים.
מר מרק סילנפרוינד, מנכ"ל אקסל טלקום מציין שחב' אקסל-טלקום שהינה יבואנית מובילה בתחום התקשורת הקווית החליטה להכנס לתחום מוצרי ה-VoIP בזכות הפוטנציאל האדיר.
החברה החליטה לחבור לחברה המובילה בתחום פתרונות הקצה לתחום ה-VoIP ואנו מאמינים שהלקוחות הישראלים המתקדמים יהנו מהפתרונות המתקדמים בעבודה עם תשתית בזק ושאר ה-ISP. צפי היקף המכירות בשנה הראשונה לשיווק המוצרים הינו 10 מיליון דולר.

תאריך:  05/07/2005   |   עודכן:  05/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il