X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בורגראנץ'
▪  ▪  ▪

רשת בורגראנץ' ממשיכה במהלכים לחיזוק תחום ארוחות הילדים ברשת, אותם החלה בשנתיים האחרונות ומשיקה לקיץ קונספט מרענן וחדש מסוגו באמצעות הרחבת תחום מתנות הילדים ומשיקה גלידה עם הפתעה תחת השם: "ראנץ' קרים".
להשקת המהלך ייבאה לארץ מארזי גלידה ייחודיים הרשומים כפטנט של החברה האיטלקית SEDA בהשקעה של 50,000 שקל.
ה"ראנץ' קרים" הינה גלידה הנמזגת למארז של גביע בעל תחתית כפול, הגביע כולל לשונית תלישה המאפשרת לילד להוציא את ההפתעה בכל שלב. בשלב הראשון ההפתעות יהיו מגוון סיכות מדליקות של המותגים המובילים בקרב הילדים בטמן, ופלורסיינטה, כל מותג יכלול מגוון של 5 סיכות שיאפשרו לילד לאסוף אותם.
חגית קמין סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ' מסרה כי: כחלק מהאסטרטגיה להעניק ערך מוסף לחווית האכילה וההנאה של הילדים בבורגראנץ', החלטנו להרחיב את תחום מתנות הילדים ולהציע מגוון רב של מתנות הלקוחים מעולם התוכן של הילדים, כמו כן תקופת הקיץ טומנת בחובה גידול במכירות בתחום ארוחות הילדים והמהלך הנוכחי הינו המשך להשקות מוצרים חדשים, מבצעים ושיתופי פעולה נוספים המתוכננים לילדים".
עוד הוסיפה קמין: "המהלך משקף את חדשנותה וייחודה של הרשת בכל הנוגע לתחום הילדים, תוך זיהוי ממוקד של הטרנדים השולטים בעולם הילדים ומענה לרצונותיהם ולצורכיהם של הילדים על-ידי חידוד המסר כי שוב בורגראנץ' מביאה להם את הדבר ה"חם" ביותר בשוק המותגים לילדים".
את ההשקה ילווה מודעות בעיתוני ילדים, פרסום בסניפים וכדומה. המוצר יימכר במחיר של 6.90 שקל כפריט בודד, ובמחיר 6.00 שקל בתוספת לארוחה.

תאריך:  26/07/2005   |   עודכן:  26/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il