חברת מי עדן, ממשיכה בחיזוק מעמדה כמובילה בשוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, משיקה הקיץ מוצר חדש: מי עדן ICE STICKS, סדרה של חטיפי קרח על בסיס המים המינרלים של מי עדן בטעמי פירות טבעיים, עבור קהל יעד של ילדים בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים. השקה זו הינה נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה שמטרתה בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל השיווק בחברת מי עדן, "ממחקרים שערכנו עולה כי המודעות לתזונה נבונה ושמירה על אורח חיים בריא בציבור הולכת ומתחזקת, הן בקרב הורים והן בקרב ילדים. עבור מי עדן פיתוח מוצר כמו ה-ICE STICK, (חטיפי הקרח), בו המרכיב העיקרי הוא מים, הינו מהלך טבעי המאפשר הרחבת מגוון המוצרים שיש לחברה להציע לכל המשפחה, על בסיס המים המינרלים הטבעיים של מי עדן".
חטיפי הקרח של מי עדן בטעמי פירות בריאים ואיכותיים, מיוצרים על בסיס המים המינרלים הטבעיים של מי עדן ותמציות פרי טבעי - ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים והם ישווקו בארבעה טעמים נבחרים: תות, פטל, לימון וענבים במארזי קרטון מעוצבים הכוללים 8 יחידות כל אחד.
על שוק חטיפי הקרח
שוק חטיפי הקרח (קרחונים ללא מקל ארוזים בשקית) נאמד בכ-20 מיליון שקל בשנה, השוק הינו שוק גנרי ולא ממותג. המוצרים הקיימים בשוק הינם בסיסים ביותר, בעלי צורה של צינור מאורך לרוב מחולק לשניים, ומבוססים בעיקר על מי שתייה. יתרונות המוצרים הם בכך שהם זולים מקרטיבים ונוחים לשימוש גם בקרב ילדים קטנים יחסית.
מי עדן מציעה לראשונה בישראל, חטיפי קרח על בסיס המים המינרלים הטבעיים של מי עדן, ותמציות פרי טבעי.
המוצר ישווק במהלך אוגוסט ויוצע ללקוחות מי עדן בשיווק הישיר וברשתות שיווק נבחרות.
על מי עדן
מאז הוקמה מי עדן ב-1983 עצבה את תרבות שתית המים המינרליים בישראל. מאז ועד היום החברה מובילה את שוק המים המינרליים בישראל וזוכה להצלחה רבה בארץ כמו גם בעולם. 15 שנה לאחר הקמתה (בשנת 1998) הוקם המותג הבינלאומי של מי עדן - Eden Springs - מתוך החלטה אסטרטגית לנצל את הידע והניסיון המוצלחים של מי עדן ישראל בהקמה ותפעול של מערך לוגיסטי להפצת כדי מים מינרליים טבעיים, במקומות נוספים בעולם. כיום חברת Eden Springs פועלת ב-18 מדינות באירופה, הנחשבת כערש תרבות המים המינרליים, בהן: שוויץ, צרפת, אנגליה, ספרד, נורווגיה, פינלנד ועוד.