X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הנקל סוד
▪  ▪  ▪

חברת "הנקל סוד", המובילה בישראל בתחום הדטרגנטים, משיקה מחדש את סדרת SOMAT למדיח ומשיקה את טבליות Somat5 הכוללות 5 פעולות בטבליה אחת: ניקיון, הברקה, פעולת מלח, הגנה לכלי זכוכית והמרכיב החדש ל"Somat" - ברק לסכו"ם ולכלי נירוסטה.
השקת Somat5 בישראל הינה חלק מהשקה בינלאומית של קונצרן "הנקל" העולמי. ההשקה בארץ כוללת קמפיין פרסומי טלוויזיוני רחב, פעילות קידום מכירות ענפה, חלוקת דוגמיות התנסות ואירוע השקה, בהיקף כולל של כ-5.5 מיליון שקלים.
עוד במסגרת ההשקה של הסדרה, מעלה "הנקל סוד" למדף את Somat Cleaning Booster - אבקה להעצמת ניקוי סירים ומחבתות במדיח, המסירה שאריות מזון שהתקשו, משקעי עמילן ושאריות שומן שרוף.
בנוסף, כוללת סדרת Somat למדיח: טבליות Somat2 לפעולות ניקיון והברקה, Somat נוזל הברקה לברק מושלם לכלים, Somat מלח למדיח המותאם למים הקשים בישראל, מפרק את האבנית במים ומשפר את יעילות חומרי הניקוי ופעולת המדיח, Somat מנקה מדיח המסיר שאריות שומן ואבנית המצטברים בחלקים הפנימיים של המדיח ו-Somat דאו המפיץ ניחוח לימון מרענן במדיח ומונע ריחות לא נעימים. במסגרת ההשקה מחדש שונו אריזות המוצרים, תוך שמירה על הצבע האדום ליצירת בולטות על גבי המדף.
במסגרת ההשקה מחדש, עולה "הנקל סוד" לראשונה בקמפיין טלוויזיוני לסדרת Somat בהיקף של כ-5 מיליון שקלים. על הקמפיין, אשר יימשך כחודש ימים, אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO" ומשרד המדיה יהושע TBWA.
הקמפיין יכלול סרטון פרסומת בערוצים 2, 10, 24 באורך של 15 שניות. את הקמפיין מלווה הסיסמא "Somat - מבריק כמה שזה נקי", והוא מדגיש את חמשת התועלות שבטבליות Somat 5 החדשות: ניקיון, הברקה, פעולת מלח, הגנה לזכוכית והגנה לסכו"ם ולכלי נירוסטה.
קטגוריית החומרים למדיח הינה הרביעית בגודלה בתחום הדטרגנטים בישראל ומגלגלת כ- 87 מיליון שקלים בשנה. סגמנט הטבליות הינו הגדול ביותר בתחום החומרים למדיח ומהווה 50.7% מכלל הקטגוריה (אי.סי. נילסן 2004). המתחרה המוביל בשוק כיום הינו "פיניש" המחזיק בנתח שוק של כ-68%. מותגים נוספים הינם "הפי" המחזיק ב-16.8%, "Somat" עם 5.3% ו"סנו קאראט" עם 4.2% (נילסן 7/04-6/05).
שרון סמרי, מנהלת שיווק דטרגנטים ב"הנקל סוד" מציינת כי טבליות Somat5 מציעות לצרכן 5 תועלות משמעותיות בטבליה אחת. עוד מוסיפה סמרי כי הודות לאיכות הגבוהה של המוצר החדש, הנשענת על הניסיון והמומחיות של "הנקל", אשר הוכחה בבדיקות מעבדה ובשילוב מחירים אטרקטיביים לצרכן, צופה החברה להתבסס כמותג מס' 2 בתחום החומרים למדיח ולהשיג בשנה הקרובה נתח שוק של כ-15% בתחום זה. כמו כן צופה החברה להגביר את המודעות למותג Somat באמצעות פרסום בטלוויזיה, פעילויות קד"מ ונראות בולטת על גבי המדף.
ע"פ נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2003, לכ-31% מבתי האב בישראל יש מדיח כלים. במחקר הרגלי צרכנים שערכה "הנקל סוד" באוגוסט 2005, באמצעות מכון "שילוב", עולה כי 72% מהצרכנים נוהגים להשתמש במדיח כלים בתדירות גבוהה של פעם עד פעמיים ביום, 14% הינם צרכנים "קלים" המשתמשים במדיח רק בסופ"ש או לכל היותר פעמיים בשבוע ו- 10% הינם צרכנים "כבדים" המשתמשים במדיח כלים בתדירות גבוהה מאד של מספר פעמים ביום.

תאריך:  10/08/2005   |   עודכן:  10/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il