תשלובת החלב של תנובה יוצאת בקמפיין חדש לסדרת הגבינות המלוחות פיראוס בהשקעה של 1 מיליון שקל. הסרט החדש שצולם ביוון יעלה תחת הסלוגן: "פותחים פיראוס. פותחים שולחן".
כזכור, לפני כחודשיים יצאה תנובה במהלך רחב היקף לגבינות פיראוס להרחבת השימושים והצריכה במסגרתו השיקה מוצרים חדשים ושינתה אריזות. עתה מעלה תנובה קמפיין חדש שיתמוך במהלך של הרחבת הסדרה וחדשנותה.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "המהלך הביא לגידול בנתח השוק של כ-5% כספי מאז ההשקה ועד היום. מטרת הקמפיין היא לחזק את צריכת גבינות פיראוס ולהפוך אותן למוצרים שנצרכים יום יום, בכל מצב, ולא רק באירועים חגיגיים".
במהלך החודש הקרוב תצא התשלובת עם מבצע על כל הגבינות בסדרת פיראוס במסגרתו קונים 2 גבינות פיראוס ומקבלים פלח קולאז' קשקבל במתנה.
על שוק הגבינות המלוחות בישראל:
על-פי נתוני נילסן היקף שוק הגבינות המלוחות בישראל עומד על כ- 300 מיליון ש"ח (כספי) המהווים 6,700 טון (כמותי). תשלובת החלב של תנובה מובילה את שוק המלוחות עם 41.2% נתח שוק כספי נכון לחודש יוני 2005.
על הקמפיין:
תנובה מעלה קמפיין לסדרת הגבינות של פיראוס באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO בהשקעה של 1 מיליון ש"ח. סיסמת הקמפיין: "פותחים פיראוס, פותחים שולחן".
בסרט הפרסומת לגבינות פיראוס, ניתן לצפות בחגיגה רועשת המתרחשת בחצר טברנה יוונית בעקבות הגעת צלחת לווין לכפר, האנשים מתחילים לרקוד, לאכול גבינות, לשתות וכמובן- לשבור צלחות.
קריינות: לא צריך סיבה מיוחדת בשביל לפתוח שולחן....
פותחים פיראוס, פותחים שולחן.